Mooie wwf royal rumble

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Plaats reactie
mikey1983
Berichten: 131
Lid geworden op: 17 aug 2015, 07:40
Real name: mike vermeulen

Mooie wwf royal rumble

Bericht door mikey1983 » 03 apr 2020, 17:59

Te koop mooie wwf royal rumble
Met cliffys
Kast is helemaal uit elkaar geweest
Gi en inserts in led

Vraagprijs 1950

Wrestlemaniac
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 apr 2017, 12:19
Real name: Jelle Geets

Re: Mooie wwf royal rumble

Bericht door Wrestlemaniac » 12 apr 2020, 13:23

jammer dat ik er het budget niet voor heb op dit moment, ik zit al een lange tijd met deze kast in men hoofd.

ik heb de WWF vroeger nog gehad en had ze nooit mogen verkopen, had er vlug spijt van. Helaas is door de jaren de prijs enorm gestegen waardoor het voor mijn beperkt budget zeer lastig is om deze in een goed werkende staat terug te kopen:.. ik kochte de mijne destijds in goed werkende staat voor 700 euro !! moest hem dan wel zelf gaan ophalen in Maastricht en ik ben van Beerzel belgie dus dat was wel een trip, maar als ik dan nu de laatste jaren die prijzen zie sjeeeeezes :madman:

Vind het eigenlijk best bizar dat de ´waarde´´ van die flippers zo kan schommelen, aan wat ligt dat nu eigenlijk, tis toch geen zeldzaam model ofzo...Ale ik ben nu ook wel een leek op flippers vlak ik kochte die kast gewoon omdat ik WWF fan was/ben. ik Had hem samen staan met een WWF Wrestlemania arcade en lifesize hulk Hogan standbeeld, een heuse WWF gameroom hoek.

Eigenlijk had ik dat allemaal op een moment eens tesamen verkocht om 2 redenen...1 ik kon het geld goed ebruiken toen, en 2 ik had regelmatig defecten en ken zelf NIKS van zo´n nachines herstellen en ik frustreerde me er gek in.

En dan is het weg en heb je spijt ...

Als ik het geld had....

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3849
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Mooie wwf royal rumble

Bericht door Richard Baan » 13 apr 2020, 14:24

Wrestlemaniac schreef:
12 apr 2020, 13:23
Vind het eigenlijk best bizar dat de ´waarde´´ van die flippers zo kan schommelen, aan wat ligt dat nu eigenlijk, tis toch geen zeldzaam model ofzo...
Simpel: het wordt er voor gegeven.

Als jij 500 meer voor een kast vraagt dan een ander, en je verkoopt hem, dan is deze dus 500 meer waard.
En alle volgenden met een dergelijke kast vragen dus die 500 meer, en raken hem ook kwijt.
En dus zijn de vergelijkbare kasten (uit dezelfde periode bijv) ook zo veel waard: kijk maar, hij heeft hem ook verkocht voor 500 meer. Dan is deze het ook waard. En zo krijg je prijsstijgingen.

Ik ken overigens ook wel voorbeelden van kasten die wel te duur aangeboden zijn en niet verkocht worden.

En degene van wie ik mijn kasten vroeger kocht zei altijd dat deze kast het zeker waard is, maar als ik hem dan later aan hem verkocht was hij opeens lang niet zo veel waard.

Ga je als koper daar in mee, dan werk je zelf ook mee aan de hoge prijzen.
Dus het antwoord is eigenlijk heel simpel: het wordt er voor gegeven.
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

Gebruikersavatar
Pitchie
Berichten: 547
Lid geworden op: 05 sep 2011, 08:13
Real name: Stefan Calle
Locatie: Belgium

Re: Mooie wwf royal rumble

Bericht door Pitchie » 13 apr 2020, 15:12

Zoals Richard zegt. Is gewoon de wet van vraag en aanbod.

Ik heb begin vorig jaar een RR vlot verkocht aan 1800, dus ik denk dat de prijs die hier gevraagd wordt niet echt zwaar overdreven is. Al blijft het natuurlijk zot geld voor zo'n k*tkast :) ;)

Dennis
Berichten: 887
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: Mooie wwf royal rumble

Bericht door Dennis » 13 apr 2020, 19:36

:) Nou Mike wordt lekker geholpen hier. Maar de advertentie blijft zo we lekker bovenaan staan, dat dan weer wel!
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

mrzed
Berichten: 137
Lid geworden op: 30 mar 2012, 17:39
Real name: yves van ham

Re: Mooie wwf royal rumble

Bericht door mrzed » 30 sep 2020, 18:46

Nog beschikbaar ?

Plaats reactie