TK : Digipin

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Gesloten
Gebruikersavatar
Q
Berichten: 3013
Lid geworden op: 12 aug 2011, 08:59
Real name: Steven
Locatie: Belgium

TK : Digipin

Bericht door Q » 17 mei 2020, 18:25

Ik heb dan maar besloten om mijn Digipin te verpatsen. Heb hem een klein jaar gehad en ondanks de mogelijkheden, kom ik tot de nuchtere vaststelling dat het ding nooit aangezet wordt. Er staan immer meestal een stuk of 12 echte flippers in de buurt... :mrgreen:

Art work is Fishtales en de afmetingen zijn in de buurt van een echte flipper, maar wijken een kleinigheid af hier en daar : Body is bv 61.5 cm breed en 125 cm diep. De kop is 77 cm breed en komt een goeie 180 cm hoog.
Digi1.jpg
PC is een Intel i5 CPU 650 @ 3.2 Ghz - 8Gb mem - HD 2.5 80GB - NVIDIA Geforce GTX 1050. Draait op Windows 7 Professional (Franse versie !). In principe stoort de Franse windows niet, want de machine start dadelijk op in PinballX bij het kiezen van de kasten.

Display : Pin2DMD Color Display. Zie alhier : https://pin2dmd.com/

Speelveld : LG 42LB561V

TV voor de kopruit is ook een LG, maar kan het type niet aflezen. Heeft een schermdiagonaal van een 79cm.

Geluid : Er zitten 2 JVC speakers in de kopkast gemonteerd en in de body steekt nog een PC setje met subwoofer.

KL25Z printje geïnstalleerd (nudgen en tilten).

In de body zitten contactors en spoelen om de flippers, slingshots en popbumpers wat na te bootsen.

Er zitten bij het maken van het filmpje 43 tafels in de selectie, er staan er evenwel méér op. Dit kan gemakkelijk gekozen worden via een tooltje.

Ik heb de kast zelf nog een stuk meer betaald, maar ik had er toch graag nog een 1500 Euri voor gekregen.

Vragen ?? Shoot !!

En alhier wat foto's en een paar filmpjes : https://drive.google.com/open?id=14KTHY ... 2WDxXR9YNB
*** Q is good for you !! ***

Gebruikersavatar
Q
Berichten: 3013
Lid geworden op: 12 aug 2011, 08:59
Real name: Steven
Locatie: Belgium

Re: TK : Digipin

Bericht door Q » 20 mei 2020, 13:03

En opgehaald door iemand die er hopelijk meer gaat mee doen dan ik !
*** Q is good for you !! ***

Gesloten