utrecht pool cafe OZEBI Champion pub

Welke flippers staan waar?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Twan
Berichten: 49
Lid geworden op: 12 feb 2013, 22:21
Real name: Twan
Locatie: The Netherlands

utrecht pool cafe OZEBI Champion pub

Bericht door Twan » 06 dec 2018, 23:57

midden in utrecht net buiten de gracht in de buurt witte vrouwen zit Poolcafe OZEBI, naast 20 pooltafels hebben ze een mooie champion pub staan. Een van de laatste flipperkasten in Utrechtse cafés naar mijn weten. kast verkeerd in goede en werkende staat alleen de bovenste 2 lijnen van de dmd zijn dood (zou binnenkort gerepareerd worden). ze schenken meerdere soorten bieren en de sfeer is prettig. Dus flipperen, poolen en meerdere bieren belooft een leuke avondbesteding te zijn :D

50 cent per credit

kleine sitenote, de flipperkast staat wel in de rookruimte, nou is het wel een rookruimte waar meestal maar 1 a 2 mensen zitten te roken of soms helemaal niemand, het stinkt er binnen dan ook niet heel erg, maar is en blijft een rookruimte.

pinballfan1969
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 mar 2019, 06:57
Real name: Nico Kwant
Locatie: The Netherlands

Re: utrecht pool cafe OZEBI Champion pub

Bericht door pinballfan1969 » 19 mar 2019, 19:45

Daar ben ik vorige week geweest. Daar staat nu een Spiderman in de rookruimte. Dus bovenstaande flipperkst is daar weg. Wat ik niet begrijp is dat ze een (dure) flipperkast in de rookruimte zetten. Is ook voor de kast zelf niet goed lijk me. Bovendien is het erg ongezond om daar te moeten flipperen. Ik heb het bij 1 potje gehouden.

Plaats reactie