Diner meubilair set PRIJS VERLAAGD

Alle andere koopjes behalve flippers of arcadekasten
Plaats reactie
Wrestlemaniac
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 apr 2017, 12:19
Real name: Jelle Geets

Diner meubilair set PRIJS VERLAAGD

Bericht door Wrestlemaniac » 07 mar 2021, 19:52

ik heb onlangs een andere setup samengesteld en moet plaats vrijmaken in de mancave, dus ik doe een grote set 50's meubels weg , ik hoop alles in 1 x te kunnen verkopen tegen een redelijke prijs, op 2dehands heb ik 1200 staan voor alles tesamen maar dat is nog bespreekbaar

UPDATE nu 1000 euro voor alles !

Wie kan dit gebruiken ? op te halen in Beerzel

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Wrestlemaniac op 13 mar 2021, 16:16, 2 keer totaal gewijzigd.

Wrestlemaniac
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 apr 2017, 12:19
Real name: Jelle Geets

Re: Diner meubilair set

Bericht door Wrestlemaniac » 13 mar 2021, 16:11

Ik ga de prijs verlagen naar 1000 euro voor alles tesamen, 2 stoelen hebben redelijk erge slijtage en in de metalen rand van de grote tafel zijn ook wat oneffenheden maar voor deze prijs heb je echt wel een koopje, zoek de prijzen van bel air meubels maar eens op dan val je achterover. ;)

Vooral de rode banken zijn echt wel super handig in een gameroom om wat rommeltjes in te bewaren of en lp collectie of mischien flipperkast reserve onderdelen,videogames...

1000 euro meeneemprijs voor alles nu !

2x rode banken 1m40 lang ongeveer
4x stoelen
1x grote eettafel 1m50
1x kleine salontafel 1m10

Wrestlemaniac
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 apr 2017, 12:19
Real name: Jelle Geets

Re: Diner meubilair set PRIJS VERLAAGD

Bericht door Wrestlemaniac » 14 mar 2021, 00:02

Als er iemand op twijfel staat of toch de prijs nog net iets te hoog vind dan mag je zelf altijd een voorstel doen hoor, ik bijt ni :lol:

ik zou de spullen kunnen ruilen voor een tag team flipperkast met iemand buiten dit forum, maar dan moet ik nog wel 400 euro cash opleggen (Man vroeg 1500 voor de tag team dus het zou een halve ruil zijn met wat opleg...)'en aan de flipper is wat werk...ik sta serieus op twijfel want als wrestling fan spreekt die kast me wel aan, maar ik kan op de moment eerlijk gezegd beter het geld gebruiken en ik was eerder geneigd om eens voor een Diner flipperkast te gaan later ,nu mijn interieur meer 50´s/60´s diner ingericht is, maar die diner flippers kosten meestal veels teveel voor mijn budget dus dat duurt nog wel een tijd eerdat ik zo een diner pinball kan kopen,

moeilijke keuze, voor de wrestling flipper gaan en mezelf nog 400 euro verder achteruit zetten deze maand net nu ik juist al vrij veel opgedaan heb aan nieuwe diner meubels, of op een ietwat goede verkoop hopen en de flipper laten voorbijgaan..

Anyway ik ga er nog een nachtje over slapen en wacht ondertussen eventuele voorstellen af hier :whisling:

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3849
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Diner meubilair set PRIJS VERLAAGD

Bericht door Richard Baan » 14 mar 2021, 09:52

Als de flipper je leuk lijkt en het thema staat je aan dan zou ik voor de flipper kiezen.

Ook al betaal je voor je gevoel teveel, dat geld vergeet je op termijn en dan heb je toch plezier aan de flipper
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

Plaats reactie