Zo verslavend ...

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gunn
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 aug 2019, 21:51
Real name: Gunter

Zo verslavend ...

Bericht door Gunn » 18 aug 2019, 16:34

Hoi,

Na al een tijdje af en toe mee te lezen toch maar geregistreerd.
Flipper verslaving zit er al in van eind jaren 80 maar bewust nooit een eigen kast gekocht.
(Een café vroeger was alleen maar goed als er een goede flipper stond, met 2 of 3 20fr stukken was de namiddag om :D )
Tot vorig jaar, dan toch maar mijn eerste Indiana Jones aangeschaft en lap ...
Dit jaar nog een TAF, T2 en een Fish Tales bijgekocht ...
De TAF is mijn absolute nr 1, het geluid alleen al is zo verslavend.
Deze heb ik helemaal gestript vanbinnen en een nieuw playfield geplaatst, met bijna alles terug nieuw erop.
Ik kan niet alles zelf repareren maar ondertussen toch al veel en dit vind ik er ook leuk aan.
Af en toe zit ik met een probleempje waar ik zeker een hulplijn voor nodig heb. (Anderrs mag Wim mag het komen oplossen ;) )
Als er iemand nog een kast met wat werk aan in aanbieding heeft mag je het mij zeker laten weten MAAR :
Enkel Bally/Williams MET DMD (dus vanaf 1991 T2) Liefst onder de 2000 € dus niet aan de hoofdprijs !!)

Grts,
Gunn

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1639
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: Zo verslavend ...

Bericht door kris-seeburg » 18 aug 2019, 18:58

Welkom hier Gunter :cheers:

Gebruikersavatar
jjj080
Berichten: 727
Lid geworden op: 17 sep 2011, 10:09
Real name: JAN VERHEUEN
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Zo verslavend ...

Bericht door jjj080 » 19 aug 2019, 08:20

Gunn schreef:Hoi,

Na al een tijdje af en toe mee te lezen toch maar geregistreerd.
Flipper verslaving zit er al in van eind jaren 80 maar bewust nooit een eigen kast gekocht.
(Een café vroeger was alleen maar goed als er een goede flipper stond, met 2 of 3 20fr stukken was de namiddag om :D )
Tot vorig jaar, dan toch maar mijn eerste Indiana Jones aangeschaft en lap ...
Dit jaar nog een TAF, T2 en een Fish Tales bijgekocht ...
De TAF is mijn absolute nr 1, het geluid alleen al is zo verslavend.
Deze heb ik helemaal gestript vanbinnen en een nieuw playfield geplaatst, met bijna alles terug nieuw erop.
Ik kan niet alles zelf repareren maar ondertussen toch al veel en dit vind ik er ook leuk aan.
Af en toe zit ik met een probleempje waar ik zeker een hulplijn voor nodig heb. (Anderrs mag Wim mag het komen oplossen ;) )
Als er iemand nog een kast met wat werk aan in aanbieding heeft mag je het mij zeker laten weten MAAR :
Enkel Bally/Williams MET DMD (dus vanaf 1991 T2) Liefst onder de 2000 € dus niet aan de hoofdprijs !!)

Grts,
Gunn
in de jaren 80 was het nog met 5 bef en 10 bef stukken :mrgreen: ik mocht in een café in oudenaarde lichten als jonge snaak, en kreeg van de cafébaas alle 10 bef stukken als drinkgeld... uiteraard zaten de 10 bef stukken er na een avondje stappen in hetzelfde café onmiddellijk door :D

Gebruikersavatar
ankske
Berichten: 525
Lid geworden op: 13 mar 2012, 13:42
Real name: Anke Baeyens
Locatie: Belgium

Re: Zo verslavend ...

Bericht door ankske » 24 aug 2019, 11:47

Welkom hier Gunther,
Inderdaad zeer verslavend, in dat geval zit je in de goede groep.
De TAF is dan ook een topkast, is niet voor niets nog altijd één van de populairste bij veel mensen.
Nog veel :pin: plezier!
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums & feestartikelen)

Plaats reactie