Even voorstellen

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
arjanbm22
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2020, 20:40
Real name: Arjan Bouwmeester

Even voorstellen

Bericht door arjanbm22 » 04 mar 2020, 18:20

Hallo allemaal!

Mijn naam is Arjan, ik ben 25 jaar oud en ik studeer in Wageningen. Op mijn studentenvereniging heb ik er een aantal jaar geleden voor gezorgd dat we een flipperkast gingen kopen. Ons oog viel, ook gezien de prijs, op een F-14 Tomcat. Nadat deze een aantal jaar op de vereniging dienst heeft gedaan, is deze afgelopen jaar in verval geraakt. Het backglass ging stuk omdat de backbox niet goed bevestigd zat. Vervolgens heeft men deze als oud vuil buiten gezet.
Samen met een vriend van mij heb ik gezorgd dat deze flipperkast in mijn studentenkamertje een nieuw en veilig thuis heeft gekregen. Wonder boven wonder is er niets ernstigs beschadigd geraakt in de regenachtige tijd dat de kast buiten heeft gestaan.
Vanzelfsprekend wil ik de kast weer in ere herstellen. De kosten hiervoor zijn niet bijzonder hoog, naast de backglass en translite (die is weggegooid, hadden ze wel twee keer over nagedacht als ze de kosten wisten denk ik). Nu vroeg ik mij af wat de opties zijn om deze te vervangen. Backglass en translite inclusief trims zijn immers vrij duur, zeker gezien de relatief beperkte waarde van een Tomcat en mijn bescheiden studentenbudget.

Suggesties en andere tips over het onderhoud zijn zeker welkom. Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1640
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: Even voorstellen

Bericht door kris-seeburg » 04 mar 2020, 18:29

Welkom hier Arjan :cheers:

Gebruikersavatar
inkochnito
Berichten: 741
Lid geworden op: 16 aug 2011, 20:39
Real name: Peter Koch
Locatie: The Netherlands

Re: Even voorstellen

Bericht door inkochnito » 04 mar 2020, 19:04

Welkom hier.

Ik heb eventueel nog een oude translite voor de F-14.
Wageningen is vlakbij Veenendaal.
Ik ben daar a.s. zaterdag in het NFV clubhuis.
Mocht je hem daar op willen halen, dan kan dat.
Laat het wel even weten voor a.s. zaterdag 7 maart.
Anders is er nog een kans op 22 maart.

Peter

Plaats reactie