Hallo :)

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
LaundroMat
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 okt 2020, 19:33
Real name: Mathieu Dhondt
Contacteer:

Hallo :)

Bericht door LaundroMat » 20 okt 2020, 13:28

Ik dacht eerlijk gezegd dat ik hier al een account had, maar bon :)

(Opnieuw?) ingeschreven, en dan is het maar proper mezelf eens voor te stellen.

Vele jaren (15?) geleden TAF gekocht (jeugdsentiment) van iemand uit het Antwerpse (die had een reeks kasten staan in zijn bedrijf, ben wel de naam vergeten) en op dit forum vooral aan het lurken geweest.

Mocht ik meer plaats hebben dan zou ik nog heel graag Theatre of Magic kopen. Of een arcade-kast (WonderBoy, Kung-Fu Master of Shinobi).

Ik kom hier vooral om de prijzen wat in de gaten te houden (dromen mag) en voor mocht het nodig zijn te weten bij wie ik terecht zou kunnen mocht mijn kast technische defecten beginnen te vertonen.

En natuurlijk gewoon uit nostalgie-gedreven interesse. Ik mis de oude arcade hallen (vooral Blankenberge, die in Brugge en die in Gent in dat zijstraatje van de Overpoort) en wordt nog altijd weemoedig als ik triplex(stof) ruik.

Echte naam: Mathieu

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1639
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: Hallo :)

Bericht door kris-seeburg » 20 okt 2020, 13:37

Welkom terug Mathieu :cheers:

Gebruikersavatar
David Pinball Wizz
Berichten: 4375
Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
Real name: David Deturck
Locatie: Belgium

Re: Hallo :)

Bericht door David Pinball Wizz » 20 okt 2020, 15:54

Welkom... die in de overpoort heb ik uren gesleten (en ik mocht gratis spelen) :)

Ik weet nog het meeste die er allemaal gestaan heeft maar zou een foto wel de max vinden :)
IFPA Country Director Belgium

Gebruikersavatar
LaundroMat
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 okt 2020, 19:33
Real name: Mathieu Dhondt
Contacteer:

Re: Hallo :)

Bericht door LaundroMat » 20 okt 2020, 16:29

David Pinball Wizz schreef:
20 okt 2020, 15:54
Welkom... die in de overpoort heb ik uren gesleten (en ik mocht gratis spelen) :)

Ik weet nog het meeste die er allemaal gestaan heeft maar zou een foto wel de max vinden :)
Oh man, wat foto's van toen; dat zou cool zijn.

Toen ik nog in Brugge woonde en in Gent studeerde ging ik op een dag in de blok naar Gent om iemands cursus te kopiëren. Ben blijven plakken in dat lunapark en nooit bij die cursus geraakt (laat staan een copytheek) :oops:

Plaats reactie