Newbie

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Sman
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2020, 10:04
Real name: Stijn
Locatie: Koksijde

Newbie

Bericht door Sman » 15 feb 2021, 10:27

Goedemorgen,

Al jaren interesse in flippers, maar wegens andere hobbys nooit echt de tijd of plaats gehad.
Wegens het tijdsgebrek bleef de andere hobby meer en meer aan de kant en werd deze uiteindelijk stopgezet. Tijd om met flippers te beginnen dus :-)
Van deze hobby kan je tenminste genieten, ook al heb je bvb maar 10 minuutjes tijd. Dit kon niet met de andere hobby.

Enfin, een goed jaar terug samen met een maat die er al jaaaaaren in zit, mijn eerste flipper gaan ophalen.
Een puntgave Tommy van Data East.
Het begon in de living, maar al snel kwamen er meerdere en werd de garage ingepalmd.
We zijn een jaar verder en er zijn exact 10 flippers de revue gepasseerd. Sommigen werden verkocht om iets anders te kopen, anderen bleven. In volgorde van aankoop:
- Tommy
- Last action hero - gone
- Batman Forever - gone
- Wheel of fortune - gone
- stern rolling stones - gone
- jurassic park - gone
- black rose - gone
- sopranos
- The munsters pro
- stranger things pro

In dat jaar leerde ik, dankzij 2 bevriende kenners, enorm veel bij. Het klinkt voor een kenner mss banaal, maar zo herstelde ik toch al behoorlijk wat: coils, transistoren op MB, elco op MB, etc.

Momenteel werk ik naar een gameroom met een 5 tal kasten.
Hetgeen er nu staat blijft normaal gezien, en er mag nog 1 nieuwe stern bijkomen om het plaatje compleet te maken.

Hieronder wat foto's van hoe het was, hoe het werd, hoe het nu is.

Afbeelding
Afbeelding

dit is hoe het nu staat
Afbeelding


Sfeer van de "gamerage"
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1639
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: Newbie

Bericht door kris-seeburg » 15 feb 2021, 13:48

Welkom hier Stijn :cheers:

Plaats reactie