TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Wat is de waarde van een kast op dit moment?
Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2804
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door g94 » 22 aug 2011, 21:15

Krot: 1800 €
Mooi: 2100 à 2300 €
Verzamelstaat: 2500 à 2800 €

Aandachtspunten:
- schade aan linker saucer (voor captive ball)
- schade aan bazaar
- insertschade
- schade aan magneet (voor genie)
- verkleurd kabinet

Olivier
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 jan 2013, 11:11
Real name: Olivier Van der Slagmolen

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door Olivier » 22 feb 2013, 15:26

Op marktplaats.nl staan er momenteel 2 te koop,bieden ze tot 3800 euro voor!in goede,maar geen verzamelstaat!

Gebruikersavatar
David Pinball Wizz
Berichten: 4375
Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
Real name: David Deturck
Locatie: Belgium

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door David Pinball Wizz » 22 feb 2013, 18:39

Lijken mij vreemde biedingen.. dat is gewoon te veel voor een TOTAN, zelf in hele goede staat.
IFPA Country Director Belgium

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5768
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door Pascal » 22 feb 2013, 20:20

de biedingen op marktplaats mag je bijna nooit serieus nemen.
er wordt dikwijls op los geboden maar de bieders kopen uiteindelijk niet, ze drijven enkel de prijs op omdat ze de andere mensne de kast niet gunnen voor een redelijke prijs...

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6150
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door zwartepanter » 23 feb 2013, 10:40

Pascal schreef:de biedingen op marktplaats mag je bijna nooit serieus nemen.
er wordt dikwijls op los geboden maar de bieders kopen uiteindelijk niet, ze drijven enkel de prijs op omdat ze de andere mensne de kast niet gunnen voor een redelijke prijs...
Dat denk ik dus ook!

Gebruikersavatar
Midlifecrisis
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 dec 2012, 23:38
Real name: Steven
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door Midlifecrisis » 25 feb 2013, 14:40

Pascal schreef:de biedingen op marktplaats mag je bijna nooit serieus nemen.
er wordt dikwijls op los geboden maar de bieders kopen uiteindelijk niet, ze drijven enkel de prijs op omdat ze de andere mensne de kast niet gunnen voor een redelijke prijs...
Klopt, maar het sterkt wel de verkoper om uiteindelijk de hoofdprijs te willen krijgen.

Als je al 200km of zo gaat rijden voor een kast, is het dikwijls op dat moment de kunst om ook zonder te durven terugrijden. Je bent al lang op zoek, je wil toch graag die kast...

Uiteindelijk heb ik 2 van de 3 kasten die ik heb eigenlijk te duur betaald.

Mijn eerste uit onwetendheid

de 2de omdat ik zover had gereden en eigenlijk niet zonder wilde terugkomen (hier heb ik enige discussie gehad ivm prijs met de verkoper, omdat ik meer had geboden dan ik uiteindelijk wilde betalen, want ook dat is lastig. Ik haat dat bieden gedoe. Je gaat op voorhand bieden adh van foto's en uitleg van de verkoper en als je daar staat blijkt er plots dat enkele details op foto niet goed te zien zijn, maar in werkelijkheid toch de prijs niet waard te zijn).

Daarbij nog het feit dat gewilde kasten toch wel héél snel verkocht geraken, maakt dat de prijzen de pan uitswingen.

En met alle respect: ik heb forumleden ook al betrapt op het kopen en verkopen met winst omdat ze een gewilde kast op de kop konden tikken.

Het blijkt een feit dat er een soort revival van de flipperkast aan de gang is en de 90's generatie die nu wat centen begint te krijgen en uit nostalgie vanuit de studentenjaren terug aan het flipperen wil. In café's zijn ze nog amper te vinden, dus kan je amper anders dan die favoriet(en) van toen in huis te halen.

Iedereen die eentje heeft en wil verkopen voelt dat blijkbaar.

gelukkig zijn er ook forumleden die het puur voor plezier doen en dan ook doorschuiven zonder hievoor het grote geld te willen hebben, ik hoop ook op die manier mijn collectie nog wat te kunnen uitbouwen want anders gaat het weer een elite aangelegenheid worden...
In play: Demolition Man, Road Show, Judge Dredd
In Memorian: Funhouse, Twilight Zone, TAF, IJ (WMS)
open for: TOTAN,WH2O, TOM
Verder liefhebber van knopjes, lichtjes en geluid als DJ. http://www.musicpoint.be

Gebruikersavatar
Q
Berichten: 3013
Lid geworden op: 12 aug 2011, 08:59
Real name: Steven
Locatie: Belgium

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door Q » 25 feb 2013, 15:59

Midlifecrisis schreef: En met alle respect: ik heb forumleden ook al betrapt op het kopen en verkopen met winst omdat ze een gewilde kast op de kop konden tikken.
Sorry, maar staat hier ergens dat dit forum een liefdadigheidsinstelling is ? Je kan toch niet iemand kwalijk nemen dat hij winst neemt op een collectiestuk als blijkt dat de marktprijzen gestegen zijn ondertussen ? Het moet dus maar normaal zijn van een kast met verlies of kief/kief te verkopen of zo ? Stel hypothetisch gezien dat ik een paar jaar geleden zowel een Shrek als een BBH kocht aan 3000. Omdat de kast niet zo populair is, maar ik er toch van af wil, krijg ik slechts 2650 terug voor de BBH. Dat is perfect aannemelijk. Maar de Shrek daar zou ik dan niet méér dan 3000 mogen voor vragen ? :shock:
Ik weet niet hoe jij er over denkt, maar ik denk dat de meeste verzamelaars van eender welk soort dingen of toestellen, hun collectie zien als een investering. En zoals bij elke investering is er een risico, namelijk dat het object afneemt in waarde. Maar stijgen in waarde en die waarde vervolgens incasseren is niet ok ? :roll:

Ik vermoed dat je eerder bedoelt dat iemand een kast goedkoper dan normaal kan kopen, om ze vervolgens vrij snel aan marktprijs weer van de hand te doen ? Sjah, wie kan je dat kwalijk nemen ? Dat noem ik een batje doen. Stel dat ik via via een TAF krijg aangeboden voor 500 Euro, omdat dat de prijs was die de verkoper er 15 jaar geleden zelf voor betaald heeft, dan ga ik niet zeggen dat ik er 2000 ga voor geven en nog veel minder ga ik ze voor 500 aanbieden op een publiek forum. Die mens zal content zijn en als hij zelf niet de moeite doet om courante prijzen te checken, heb ik hem daarmee niet in de zak gezet. Het zou anders zijn mocht hij vragen hoeveel is dit waard en ik zeggen slechts 300. En als ik die gewoon doorschuif, dan neemt de volgende de winst wel.

Mensen die het voor het plezier doen en kasten gewoon doorschuiven etc... Dat klinkt allemaal heel mooi hoor, maar helaas steekt de wereld anders in mekaar.

Voor alle duidelijkheid : ik voel me niet persoonlijk aangesproken door je post en ik wil je ook niet persoonlijk aanvallen. Ik wou gewoon mijn visie op de realiteit eens geven.
*** Q is good for you !! ***

DeptOfUndrGrnd
Berichten: 53
Lid geworden op: 07 jan 2013, 10:12
Real name: Rubbere Robby
Locatie: Belgium

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door DeptOfUndrGrnd » 08 apr 2013, 23:23

Halleluya Q !!

Maar een revival is wel duidelijk ja...

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2200
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door flippers.be » 09 apr 2013, 07:40

Denk dat de richtprijzen voor totan ondertussen een 500 euro gestegen zijn ?

Gebruikersavatar
HarrieD
Berichten: 1398
Lid geworden op: 15 mei 2012, 10:14
Real name: Harrie D
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door HarrieD » 09 apr 2013, 09:55


Sorry, maar staat hier ergens dat dit forum een liefdadigheidsinstelling is ? Je kan toch niet iemand kwalijk nemen dat hij winst neemt op een collectiestuk als blijkt dat de marktprijzen gestegen zijn ondertussen ? Het moet dus maar normaal zijn van een kast met verlies of kief/kief te verkopen of zo ? Stel hypothetisch gezien dat ik een paar jaar geleden zowel een Shrek als een BBH kocht aan 3000. Omdat de kast niet zo populair is, maar ik er toch van af wil, krijg ik slechts 2650 terug voor de BBH. Dat is perfect aannemelijk. Maar de Shrek daar zou ik dan niet méér dan 3000 mogen voor vragen ? :shock:
Ik weet niet hoe jij er over denkt, maar ik denk dat de meeste verzamelaars van eender welk soort dingen of toestellen, hun collectie zien als een investering. En zoals bij elke investering is er een risico, namelijk dat het object afneemt in waarde. Maar stijgen in waarde en die waarde vervolgens incasseren is niet ok ? :roll:

Ik vermoed dat je eerder bedoelt dat iemand een kast goedkoper dan normaal kan kopen, om ze vervolgens vrij snel aan marktprijs weer van de hand te doen ? Sjah, wie kan je dat kwalijk nemen ? Dat noem ik een batje doen. Stel dat ik via via een TAF krijg aangeboden voor 500 Euro, omdat dat de prijs was die de verkoper er 15 jaar geleden zelf voor betaald heeft, dan ga ik niet zeggen dat ik er 2000 ga voor geven en nog veel minder ga ik ze voor 500 aanbieden op een publiek forum. Die mens zal content zijn en als hij zelf niet de moeite doet om courante prijzen te checken, heb ik hem daarmee niet in de zak gezet. Het zou anders zijn mocht hij vragen hoeveel is dit waard en ik zeggen slechts 300. En als ik die gewoon doorschuif, dan neemt de volgende de winst wel.

Mensen die het voor het plezier doen en kasten gewoon doorschuiven etc... Dat klinkt allemaal heel mooi hoor, maar helaas steekt de wereld anders in mekaar.

Voor alle duidelijkheid : ik voel me niet persoonlijk aangesproken door je post en ik wil je ook niet persoonlijk aanvallen. Ik wou gewoon mijn visie op de realiteit eens geven.
Ik ben het deels met je eens. Je moet zelf weten wat je doet natuurlijk, maar zoals jij het stelt is het korte termijn politiek in mijn ogen. Natuurlijk zal ik mijn hand nooit omdraaien om een kast goedkoop in te kopen en weer duur te verkopen. Mijn eigen schoorsteen moet ook blijven roken, maar het blijft gevoelsmatig een beetje onkies.

Daarbuiten zie je nu heel veel -jullie belgen noemen het "brol"- rotzooi aangeboden zien worden voor een hoofdprijs. Omdat sommige mensen geen kennis hebben / de kast toch graag willen hebben omdat ze 200 km hebben gereden / weet ik veel welke reden nog meer een kast aanschaffen voor teveel geld (en dat zie je vaak bij die malloten van waageengokje) gaat de prijs/kwaliteit verhouding vaak volledig scheef. Voor de lange termijn is dat funest en wordt de prijs bepaald door de waan van de dag. Daar heb ik dan moeite mee. Ik wil een mooie prijs betalen voor een mooie kast, ik wil een goede prijs betalen voor een goede kast, en een klein prijsje voor een renovatieproject. Gewoon een eerlijke prijs voor een eerlijke kast.

Praktijk: ik waardeer een whirlwind op 800 euro in goede staat. Als een ramp vervangen moet worden, gaat er gewoon 100 euro vanaf. Rubbers: 25 euro, popbumpers: 10 euro per stuk, plastics: 150 euro voor de hele set. Heel simpel, en dit vertel ik er ook altijd bij tijdens de onderhandelingen. Verder stuur ik de mensen waarvan ik een kast heb gekocht altijd een link naar het renovatie project. Gewoon eerlijk handelen is mijn motto, en daar voel ik me het beste bij.
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl

In de collectie: AIQ PRO, Jurassic Park PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, TZ, WW, Fire!, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
Retired: ID4, F14, BTTF, ES, Seeburg V200, Cyclone, POTC, Space Station, CFTBL, BOP, The Munsters PRO, Aerosmith PRO, FH

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2200
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door flippers.be » 09 apr 2013, 12:52

HarrieD schreef:Praktijk: ik waardeer een whirlwind op 800 euro in goede staat. Als een ramp vervangen moet worden, gaat er gewoon 100 euro vanaf. Rubbers: 25 euro, popbumpers: 10 euro per stuk, plastics: 150 euro voor de hele set. Heel simpel, en dit vertel ik er ook altijd bij tijdens de onderhandelingen. Verder stuur ik de mensen waarvan ik een kast heb gekocht altijd een link naar het renovatie project. Gewoon eerlijk handelen is mijn motto, en daar voel ik me het beste bij.
Onderhandelen hoort er altijd wel bij. Maar jouw manier van denken om wat van de prijs af te doen is ook te betwisten. Een nieuwe ramp is 100 euro. Maar een gebruikte is misschien 30 waard. Een nieuwe plasticset 150. Maar wat als er maar 2 plastics een hoekje af hebben ?
Apart in onderdelen aan nieuwprijs zijn de kasten meer waard dan hun verkoopprijs.

Mijn eerste kast een Road Kings stond te koop bij een exploitant voor 8000fr. 1 display was kapot dus hij deed er 1500 euro af. Wil dat zeggen dat ik de kast met 4 kapotte displays maar verder volledig werkend maar 2000 waard is ?

Ik denk dat iedereen wel probeert wat jij uitlegt, maar er zijn altijd grenzen..

Gebruikersavatar
HarrieD
Berichten: 1398
Lid geworden op: 15 mei 2012, 10:14
Real name: Harrie D
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door HarrieD » 09 apr 2013, 13:32

flippers.be schreef:
Onderhandelen hoort er altijd wel bij. Maar jouw manier van denken om wat van de prijs af te doen is ook te betwisten. Een nieuwe ramp is 100 euro. Maar een gebruikte is misschien 30 waard. Een nieuwe plasticset 150. Maar wat als er maar 2 plastics een hoekje af hebben ?
Apart in onderdelen aan nieuwprijs zijn de kasten meer waard dan hun verkoopprijs.

Mijn eerste kast een Road Kings stond te koop bij een exploitant voor 8000fr. 1 display was kapot dus hij deed er 1500 euro af. Wil dat zeggen dat ik de kast met 4 kapotte displays maar verder volledig werkend maar 2000 waard is ?

Ik denk dat iedereen wel probeert wat jij uitlegt, maar er zijn altijd grenzen..
Volledig mee eens. Alles met grenzen natuurlijk, er moet een gezonde realiteitszin in acht genomen worden. Het is dan ook niet meer dan een stelregel.
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl

In de collectie: AIQ PRO, Jurassic Park PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, TZ, WW, Fire!, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
Retired: ID4, F14, BTTF, ES, Seeburg V200, Cyclone, POTC, Space Station, CFTBL, BOP, The Munsters PRO, Aerosmith PRO, FH

Gebruikersavatar
diesel64
Berichten: 2116
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:40
Real name: Kristof
Locatie: Belgium

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door diesel64 » 22 jul 2013, 07:13

En hoe zit het nu met de prijs van een TOTAN? Hoe is die geëvolueerd de laatste tijd?
No shirt. No shoes. No pinball.

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5768
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door Pascal » 22 jul 2013, 07:40

een mooie TOTAN zie je bijna niet meer te koop
dus de prijzen uit post 1 zijn zeker nog geldig ebentueel nog een klets erbij denk ik

FlipperLord
Berichten: 139
Lid geworden op: 23 mei 2013, 12:25
Real name: Lord Konings
Locatie: The Netherlands

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door FlipperLord » 30 jul 2013, 21:49

Pascal schreef:een mooie TOTAN zie je bijna niet meer te koop
dus de prijzen uit post 1 zijn zeker nog geldig ebentueel nog een klets erbij denk ik
Krot: 1800 €
Mooi: 2100 à 2300 €
Verzamelstaat: 2500 à 2800 €
Hoe kom je daarbij, deze prijzen zijn echt niet meer up-to-date. Het begint al rond de 3K en dan heb je zeker geen huo of verzamelstaat

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door Cenobyte » 31 jul 2013, 07:47

FlipperLord schreef:Hoe kom je daarbij, deze prijzen zijn echt niet meer up-to-date. Het begint al rond de 3K en dan heb je zeker geen huo of verzamelstaat
Dat bericht was van 2011, dus zeker niet meer up to date inderdaad :mrgreen:
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5768
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door Pascal » 31 jul 2013, 08:09

FlipperLord schreef:Hoe kom je daarbij, deze prijzen zijn echt niet meer up-to-date. Het begint al rond de 3K en dan heb je zeker geen huo of verzamelstaat
weet je wel hoeveel "een klets" is? :D

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door Cenobyte » 31 jul 2013, 09:28

Oje, ik zie nu pas dat er twee berichten aangehaald waren :mrgreen:
Pascal schreef:weet je wel hoeveel "een klets" is? :D
Ongeveer evenveel als "een smak geld", zal iets meer zijn als "een zwik"? :lol:
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
MeesterPieter
Berichten: 541
Lid geworden op: 16 mei 2012, 22:00
Real name: MeesterPieter
Locatie: The Netherlands

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door MeesterPieter » 31 jul 2013, 11:35

is dat een slok op een borrel?
Back to the Future
Arduino zelfbouw project

marcelmagic
Berichten: 79
Lid geworden op: 31 aug 2011, 07:23
Real name: Marcel van der Boor
Locatie: The Netherlands

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door marcelmagic » 31 jul 2013, 16:42

[quote="g94"]Krot: 1800 €
Mooi: 2100 à 2300 €
Verzamelstaat: 2500 à 2800 €

In deze tijd denk ik dat je er wel 500 € tot 1000 € bij op kan tellen.

Krot niet te vinden denk ik maar onder de 2500 zie ik ze nooit meer voorbij komen
Mooi 2800 tot 3200
Verzamelstaat vanaf 3200 tot :madman:
Theatre of Magic, Tales of the Arabian nights, Medieval Madness, Lord Of The Rings, Circus Voltaire at home
Moved on a Batman the Dark Knight, Twilight Zone, Funhouse

Gebruikersavatar
Wistiti
Berichten: 587
Lid geworden op: 06 mei 2013, 07:58
Real name: Jürgen
Locatie: Belgium

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door Wistiti » 28 mei 2014, 06:42

Update van de prijs iemand??
GOT Premium, Hobbit LE,T3, TF LE
Left: T2,RS (2x),NF (2x),MM(2x),STTNG,TOM,TAF,RFM,WOZ,BSD,TOTAN,Avatar LE,TZ,T3,24,ACDC Premium,NBA Fastbreak (2x),CSI, BDK,Mustang Premium Boss,TF LE Combo #52,LoTR (3x) ST LE, GB Premium, TWD LE, GOT Pro, Sopranos, SM Vault, ECLEWOZ, TOM, , IJ Williams, TWD Premium, GOTG LE, RBION, Congo, GP, POTC

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6150
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door zwartepanter » 28 mei 2014, 07:14

Vanaf 3000euro...

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door Cenobyte » 28 mei 2014, 13:24

zwartepanter schreef:Vanaf 3000euro...
En als ik vraag/aanbod moet geloven dan is dat een "vanaf" prijs, want ik heb ze al zo gek als voor 4100 Euro gezien voor een hele mooie. Ik zou dan ook zeggen:

Krot <2500
Mooie spelerskast: rond de 3000 a 3500
Verzamelstaat >3500
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

DanielFortesque
Berichten: 637
Lid geworden op: 27 mei 2014, 18:28
Real name: Daniel Fortesque
Locatie: Rest of the world

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door DanielFortesque » 29 mei 2014, 21:35

Ben pas nieuw in de flipperwereld , en ga zaterdag dus terug spelen op een totan die te koop staat . Ik heb hier ook rondgesurft bij mij in la douce France , en hier beginnen ze pas vanaf 4000 euro , in gewone speelstaat . Op leboncoin staat er eentje te koop , in Bordeaux , voor 4000 euro , in gewone staat .
Dus , hier in Frankrijk liggen de prijzen gevoelig hoger voor de totan zo te zien . Twee weken geleden is er eentje verkocht in Varennes , ook via leboncoin , ook speelstaat , voor 4250 euro .
Ik ga zaterdag bij mijn vriend op zijn totan spelen , die hij verkoopt , maar deze is wel in collecters staat , perfect in orde , met topper op , gouden ramp , extra kistjes met open deksel en goud erin voorzien elk van een goudgeel kleurig ledje , de rest alles full led gemaakt , enz , hij heeft er heel veel aan gedaan in de jaren dat hij ze had .
Maar goed , ze zeggen altijd , beauty is in the eye of the beholder , niet , en het is de zot die vraagt , en natuurlijk de gek die geeft he .
Groetjes
DF
You don't need eyes to see , you need vision ....

Gameroom : Got Le
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff

Gebruikersavatar
mad_max8
Berichten: 76
Lid geworden op: 30 jan 2014, 12:46
Real name: Jeroen
Locatie: The Netherlands

Re: TOTAN - Tales of the Arabian Nights (Williams)

Bericht door mad_max8 » 30 mei 2014, 09:28

Ben dan wel erg benieuwd naar foto's :D
Maar inderdaad ook hier worden ze duurder verkocht dan hier staat.
Vanaf 3500 euro voor een gebruikte staat is tegenwoordig als je een TOTAN ziet vrij normaal.
Arcade Dedicated: Super Street Fighter II, Mortal Kombat Mortal Kombat, II, NBA Hangtime, Mortal Kombat, Hopper, NeoGeo MV6, Sega MegaTech (in restoration)
Pinball: Lethal Weapon 3 (Sold), Baywatch (in restoration)

Plaats reactie