bally centaur

Wat is de waarde van een kast op dit moment?
Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6150
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: bally centaur

Bericht door zwartepanter » 14 jul 2020, 17:17

Besluit waarde: tussen €500-€6000 :handjob:

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3849
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: bally centaur

Bericht door Richard Baan » 14 jul 2020, 17:27

Zo weinig?
Dan houd ik de mijne nog even.
Die is immers net nieuw berubberd en is full-lamp. :rofl:
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

Gebruikersavatar
pinballservice-nl
Berichten: 259
Lid geworden op: 08 jun 2016, 07:08
Real name: pinballservice.nl team
Locatie: The Netherlands

Re: bally centau

Bericht door pinballservice-nl » 14 jul 2020, 17:38

Richard Baan schreef:
14 jul 2020, 16:08

Vervolgens zeg jij dat hier niemand een goede prijs kan inschatten. Het bekrompen flipperwereldje, en dat soort uitspraken. En dat de verkoper de prijs bepaalt... Dat kan zeker zo zijn, maar als er geen koper is gaat het feest niet door. Dan blijft hij inderdaad staan... Logisch want de prijs is te hoog.

Lijkt mij juist dat ik er niet veel van snap.
Juist, want wij hebben geen flippers op stock, dus het feest gaat altijd door want de koper heeft al ten dele op voorhand betaald en er blijft dus niets staan of de flipper nu 1000€ of 15000€ kost
Of de flipper nu 1000€ of 15000€ kost het zal ons worst wezen.
En dat zal het de vraagstellers hier ook, de vraag was: wat doet een centaur...
Ons handelen is als voorbeeld dat er ook verdiend kan worden aan flipperkasten.
De uitspraak dat jij geen prijs hebt gegeven en naar aanleiding van wat staat nog steeds.
Becommentariëren van ons concept, wordt daar de waarde door bepaald? .... kinderachtig
:eating:

Succes met je leven
Coniunctione Crescitur

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3849
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: bally centaur

Bericht door Richard Baan » 14 jul 2020, 20:26

Wat zie ik nou.... heb je mijn post gequote en aangepast? Over kinderachtig gesproken... :spank:

Ik becommentariëer jouw concept helemaal niet. Ik geef alleen antwoord op jouw vraag hoe een prijs realistisch is. Ongeacht voor welke kast en zonder zelf een prijs te geven.

Dat schijn jij niet te begrijpen. Jij leeft in een wereld waarin de prijs sky high ligt en iedereen dat er graag voor over heeft. De verkoper bepaalt. Mooi voor jou en ik gun je dat van harte. Super dat je een boven realistische prijs krijgt. :goal:

De meesten hier zijn minder goede handelaren. Jammer voor hun/ons.
Toch zie ik daar kansen voor jou en ik vraag me dan af waarom je die niet pakt.
Keuze genoeg hier tussen al de bekrompen kenners toch? Kun jij ze goedkoop kopen. Beetje marge. En een tevreden klant. Super hoor...

Waarom pak je die kans niet dan?
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

JRA
Berichten: 146
Lid geworden op: 24 aug 2019, 17:26
Real name: Jochen

Re: bally centaur

Bericht door JRA » 15 jul 2020, 15:02

Volgens mij zijn er veel "onwetenden" die ervan uitgaan dat een professionele verkoper steeds een correcte prijs vraagt.
Ze willen eens een flipper kopen, en dat doen ze dan gewoon via een professionele verkoper...

Je kan het de verkoper niet kwalijk nemen dat hij er teveel voor vraagt, de koper weet niet beter en had zich beter moeten informeren.

Gebruikersavatar
Baron Shadow
Berichten: 1647
Lid geworden op: 17 aug 2011, 18:50
Real name: Ruud Kooij
Locatie: The Netherlands

Re: bally centaur

Bericht door Baron Shadow » 15 jul 2020, 15:43

Volgens mijn zijn er zat topics over prijzen maar geen idee waarom dat in dit topic gedaan moet worden.
Een kleine zijsprong snap ik maar je kunt nu bijna beter de naam van het topic wijzigen in prijzen van flipperkasten vraag en aanbod en het hoe en waarom 🙈
Maar liever wat info mbt de Centaur dan weet ik tenminste wat ik moet/mag vragen voor de mijne ☺️
Take my advice...I don't use it anyway....

Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.

Gebruikersavatar
Mushroom
Berichten: 280
Lid geworden op: 21 sep 2011, 13:04
Real name: Bart Baeyens

Re: bally centaur

Bericht door Mushroom » 15 jul 2020, 15:57

Daar werd gisteren al op geantwoord:
Wil je de actuele prijs weten voor een flipperkast dan neem je wat mooie foto's en flikker je ze op MP en 2ehands, bieden vanaf 0 Euro. De markt geeft automatisch aan wat ze waard is.
Wil je fishen for suckers, dan zet je ze op bovengenoemde sites (en eventueel hier) voor een astronomische prijs, ondertussen de kast overladend met superlatieven.
Prijzen zijn (itt vroeger) geen exacte wetenschap meer.
Zet ze op MP en na een dag zie je adhv de biedingen wat ze waard is, dan kan je nog altijd beslissen of je ze er voor laat gaan of niet. 6K gaat het in elk geval nooit worden.
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.

Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2804
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: bally centaur

Bericht door g94 » 15 jul 2020, 18:52

Ik denk dat Richard, voordat dit topic volledig ontspoorde, een correct antwoord heeft gegeven:
Richard Baan schreef:
22 jun 2020, 17:18
Ik blijf het vreemd vinden: Ik heb er geen 2500 voor over om een centaur te kopen, maar ik verkoop de mijne er ook niet voor. :wtf:
Een aantal SS kasten zijn heel populair geworden (en terecht, maar dat is persoonlijke smaak). Probleem is dat, in tegenstelling tot de recente Sterns, het aantal degelijke exemplaren uit de jaren '80 beperkt is. Er komen er ook geen meer bij want ze worden niet meer gemaakt. En vermits de vraag het aanbod overstijgt, gaat de prijs navenant de hoogte in. Je mag van geluk spreken als je überhaupt de kast kan vinden die je zoekt: Fathom, Medusa, Embryon, Centaur en Eight Ball Deluxe van Bally, de Williams kasten met lage oplage zoals de 3 pinball pizzaz, of Sterns zoals Quicksilver, Seawitch, Star Gazer etc...

Ook ik ben gek. Ik heb mijn Defender na lang zoeken in de VS gevonden, je wil niet weten wat die kast me uiteindelijk heeft gekost. Van mijn Time Fantasy stonden kabinet en kopkast zo'n 100 km uit mekaar. Voor mijn Quicksilver ben ik helemaal naar Clermont Ferrand moeten rijden. Niks te vinden dichter bij.

En dus verschiet ik niet van hoge prijzen voor populaire SS kasten in een wereld waar tegenwoordig vlotjes 10K wordt betaald voor een nieuwe LE.

Gebruikersavatar
Baron Shadow
Berichten: 1647
Lid geworden op: 17 aug 2011, 18:50
Real name: Ruud Kooij
Locatie: The Netherlands

Re: bally centaur

Bericht door Baron Shadow » 22 jul 2020, 13:39

Pitchie schreef:
23 jun 2020, 18:22
Succes met de verkoop van je Centaur iig!
Bedankt en is inmiddels gelukt word dit weekend opgehaald.
En is verkocht voor de prijs waar Richard hem niet voor weg zou doen.
Ik dus toch maar wel gedaan en nu maar hopen dat de Iron Maiden sneller komt dan verwacht. :rock:
Take my advice...I don't use it anyway....

Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.

ssjakie
Berichten: 44
Lid geworden op: 03 jun 2014, 14:56
Real name: alex k

Re: bally centaur

Bericht door ssjakie » 30 dec 2020, 12:17

Ik denk dat een mooie centaur tussen de 3 en 4 duizend zal gaan kosten, heb deze zomer een wrak gekocht met ratteschijt voor 1600 euro.......

Wel een mooi speelveld maar geen kopruit, daar komen nog zo'n 600 euro aan kosten bij ex. werk.

Plaats reactie