Transport Flipper naar Belgie

Algemene verhalen, oproepen en discussies.
Plaats reactie
Farrari
Berichten: 374
Lid geworden op: 22 jun 2015, 07:28
Real name: Theke
Locatie: The Netherlands

Transport Flipper naar Belgie

Bericht door Farrari » 28 mei 2020, 15:37

Iemand al een idee wanneer het weer mogelijk is een flipper vanuit Nederland naar Belgie te brengen en of op te halen in Belgie?

Greetz...

Peter VdV
Berichten: 309
Lid geworden op: 23 jul 2015, 09:34
Real name: Peter Van de Veire
Locatie: Belgium

Re: Transport Flipper naar Belgie

Bericht door Peter VdV » 28 mei 2020, 16:03

Eerlijk gezegd geen idee, maar ik heb wel al gehoord van zweden en nederlanders die naar BE kwamen om kasten op te pikken.

Dus zo streng zal die grenscontrole ook wel weer niet zijn.
There is no such thing as gravity. The Earth sucks!

Gebruikersavatar
glenn pellis
Berichten: 2352
Lid geworden op: 14 aug 2011, 09:13
Real name: glenn pellis
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Transport Flipper naar Belgie

Bericht door glenn pellis » 28 mei 2020, 18:20

Peter VdV schreef:
28 mei 2020, 16:03
Eerlijk gezegd geen idee, maar ik heb wel al gehoord van zweden en nederlanders die naar BE kwamen om kasten op te pikken.

Dus zo streng zal die grenscontrole ook wel weer niet zijn.
opletten, er zijn er bij die papieren hebben dat ze ''voor hun werk'' over de grens mogen

bij een vriend van mij (die tevens zaterdag naar u komt) zijn ze 2 flippers komen halen, iemand van tilburg die kanten, en die werkt als koerier, die had dus attesten, en ze hebben die ook gecontroleerd

ik vermoed dat we vanaf 8 juni of 15 juni de grens over zullen mogen, voor niet familie bezoeken,
Creature from The black lagoon ,taxi ,Whirlwind, The Shadow ,Road Show, dr who,dolly parton, F-14 tomcat, game of thrones, sttng

Peter VdV
Berichten: 309
Lid geworden op: 23 jul 2015, 09:34
Real name: Peter Van de Veire
Locatie: Belgium

Re: Transport Flipper naar Belgie

Bericht door Peter VdV » 30 mei 2020, 20:16

glenn pellis schreef:
28 mei 2020, 18:20
Peter VdV schreef:
28 mei 2020, 16:03
Eerlijk gezegd geen idee, maar ik heb wel al gehoord van zweden en nederlanders die naar BE kwamen om kasten op te pikken.

Dus zo streng zal die grenscontrole ook wel weer niet zijn.
opletten, er zijn er bij die papieren hebben dat ze ''voor hun werk'' over de grens mogen

bij een vriend van mij (die tevens zaterdag naar u komt) zijn ze 2 flippers komen halen, iemand van tilburg die kanten, en die werkt als koerier, die had dus attesten, en ze hebben die ook gecontroleerd

ik vermoed dat we vanaf 8 juni of 15 juni de grens over zullen mogen, voor niet familie bezoeken,
Kast opgepikt Glenn. Toffe gast. Maar voor alle duidelijkheid was mijn TAF niet. Mijn zakken zijn zo diep niet.
There is no such thing as gravity. The Earth sucks!

Plaats reactie