Stern Led Zeppelin pro of premium

Algemene verhalen, oproepen en discussies.
Plaats reactie
mustanglover
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 sep 2014, 21:57
Real name: Peter Verlinden

Stern Led Zeppelin pro of premium

Bericht door mustanglover » 09 jun 2021, 13:59

Hallo,, ik ben aan het twijfelen over de aankoop van een LZ van Stern alsook over welke versie (pro of premium). Blijkbaar is het grootste verschil tussen de pro en de premium de 'interactive electric toy' in het midden van het speelveld. Klop dit en is deze de meerprijs waard ? Is er soms iemand van het forum die een premium/Le heeft en die ik eens zou kunnen komen spelen alvorens een beslissing te nemen ?

Alvast bedankt voor jullie advies!
Groetjes,
Peter

Louwie
Berichten: 456
Lid geworden op: 29 sep 2018, 09:10
Real name: Kurt
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Stern Led Zeppelin pro of premium

Bericht door Louwie » 10 jun 2021, 17:43

Ik heb de pro gehad en overgeschakeld naar de Le.

Mijn ervaring is dat pro op zich redelijk goed zit gewoon kwa spel, enkel mis je dat inner magic spinner met een extra multiball in het spel. Wat ik persoonlijk dan jammer vind al s dit zou ontbreken.
Naar lichtshow in Premium en LE is die led strip RGB gestuurt ook echt vet in game.


Persoonlijk elk zijn goesting premium zou toch het minimum moeten zijn voor mezelf. :good:
u only live once.

Gebruikersavatar
jjj080
Berichten: 727
Lid geworden op: 17 sep 2011, 10:09
Real name: JAN VERHEUEN
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Stern Led Zeppelin pro of premium

Bericht door jjj080 » 11 jun 2021, 10:24

mustanglover schreef:
09 jun 2021, 13:59
Hallo,, ik ben aan het twijfelen over de aankoop van een LZ van Stern alsook over welke versie (pro of premium). Blijkbaar is het grootste verschil tussen de pro en de premium de 'interactive electric toy' in het midden van het speelveld. Klop dit en is deze de meerprijs waard ? Is er soms iemand van het forum die een premium/Le heeft en die ik eens zou kunnen komen spelen alvorens een beslissing te nemen ?

Alvast bedankt voor jullie advies!
Groetjes,
Peter
Van waar ben je ? Er staat een Premium in ons atelier, enkel nog uit de doos halen.

Mvg

mustanglover
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 sep 2014, 21:57
Real name: Peter Verlinden

Re: Stern Led Zeppelin pro of premium

Bericht door mustanglover » 11 jun 2021, 11:37

Ik ben van Mortsel.

Plaats reactie