Ben de blackout aan het opknappen nadat ik hem vorige week ging ophalen.
Nu valt hij soms midgame uit en gaat hij in attract mode. Wat ik al gemerkt heb als hij door lane 3 van de lane change gaat dan is het van dattum, maar soms ook door iets anders wat ik nog niet kon identificeren.
Sowieso ga ik nog de 40 pins vervangen of laten vervangen. Denken jullie nog aan andere dingen die het zouden kunnen veroorzaken?
Bedankt voor de hulp alvast.
Blackout valt midgame uit
-
- Real name: Peter Van de Veire
Blackout valt midgame uit
There is no such thing as gravity. The Earth sucks!
Re: Blackout valt midgame uit
Ik zou zeker de grote condensator op de voeding vervangen (10000 - 15000uF) als dat nog niet is gebeurd. Dat 1uF tantaaltje neem ik dan ook altijd mee.
Connectoren doorsolderen zou geen kwaad kunnen. Controleer de IC voeten op MPU en evt Driverboard. Zitten daar die gesloten Scanbe voeten op die dan zeker vervangen.
Marco
Connectoren doorsolderen zou geen kwaad kunnen. Controleer de IC voeten op MPU en evt Driverboard. Zitten daar die gesloten Scanbe voeten op die dan zeker vervangen.
Marco
-
- Real name: Peter Van de Veire
Hoi Marco,
je spreekt wat chinees voor mij. Ik stuur je binnenkort wel het bord eens op. Als dat kan voor jou
je spreekt wat chinees voor mij. Ik stuur je binnenkort wel het bord eens op. Als dat kan voor jou

There is no such thing as gravity. The Earth sucks!
Ja ik oefen wel eens bij het restaurant hier op de hoek
Ik wil jouw printen wel een keer nazien. Laat maar weten.
/\/\arco

Ik wil jouw printen wel een keer nazien. Laat maar weten.
/\/\arco