Inbraak

Voor alles wat niets met de games te maken heeft.
Plaats reactie
Peter VdV
Berichten: 309
Lid geworden op: 23 jul 2015, 09:34
Real name: Peter Van de Veire
Locatie: Belgium

Inbraak

Bericht door Peter VdV » 01 mar 2019, 10:04

Terug op het forum geraakt nadat een paar mottige types bij ons inbraken en 2pc, 2 tablets en nog het spaargeld van onze meenamen.
Gelukkig lieten ze onze 2 kasten staan. Ik denk dat ik volgende keer mijn geld in de flipper steek. Die gasten weten waarschijnlijk niet wat het is.
There is no such thing as gravity. The Earth sucks!

Gebruikersavatar
flippers.be
Berichten: 2200
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:31
Real name: AE
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Inbraak

Bericht door flippers.be » 01 mar 2019, 10:34

Welkom terug. Is niet leuk.

Heb zondagochtend gemerkt dat mijn auto niet goed op slot was gegaan en iemand hem doorzocht heeft, gelukkig niets gepikt enkel alles lag door elkaar (tankkaart lag op de zetel, zonder code niet te gebruiken).

Ivm je flippers zou ik niet zo zeker zijn, die worden ook gestolen :(
Onlangs in Nederland nog een AFMr LE.. als ik me goed herinner enkele maanden geleden ook een Alien ergens in Scandinavie.

Iedereen met een diefstalverzekering moet goed checken hoe het zit met je flipperkasten, dat je op tijd alle wijzigingen doorgeeft qua waarde en ook fotos maken om te bewijzen dat je een kast hebt..

maralb
Berichten: 128
Lid geworden op: 23 dec 2017, 19:32
Real name: Marco Albus

Re: Inbraak

Bericht door maralb » 01 mar 2019, 12:40

Vervelend. Alleen de gedachte al dat een stel minkukels door je huis hebben gelopen en met hun vingers aan je zuurverdiende spullen komen.... Ik wens dat ze gepakt worden. Sterkte anyway!

Marco

DanielFortesque
Berichten: 637
Lid geworden op: 27 mei 2014, 18:28
Real name: Daniel Fortesque
Locatie: Rest of the world

Re: Inbraak

Bericht door DanielFortesque » 01 mar 2019, 16:28

Ook bij mijn dochter onlangs werd er binnen gebroken . Boel helemaal overhoop gehaald . Politie heeft sporen onderzoek gedaan maar zeiden al dat het waarschijnlijk op niks ging uitkomen . Vermoedelijk migranten zeiden ze ... Tja Europa , grenzen open , zal dagelijkse kost worden vrees ik ....
You don't need eyes to see , you need vision ....

Gameroom : Got Le
Searching for : ...................
Volgende aankoop : ......................
Gone but not forgotten : Totan - Medieval Madness - Scared Stiff

Peter VdV
Berichten: 309
Lid geworden op: 23 jul 2015, 09:34
Real name: Peter Van de Veire
Locatie: Belgium

Re: Inbraak

Bericht door Peter VdV » 02 mar 2019, 11:30

DanielFortesque schreef:Ook bij mijn dochter onlangs werd er binnen gebroken . Boel helemaal overhoop gehaald . Politie heeft sporen onderzoek gedaan maar zeiden al dat het waarschijnlijk op niks ging uitkomen . Vermoedelijk migranten zeiden ze ... Tja Europa , grenzen open , zal dagelijkse kost worden vrees ik ....
Hier idem, geen sporen gevonden. Ze hadden welgeteld 21 min, dat hebben we kunnen traceren.

3 mannen in donkere Skoda fabia.
There is no such thing as gravity. The Earth sucks!

Gebruikersavatar
ankske
Berichten: 525
Lid geworden op: 13 mar 2012, 13:42
Real name: Anke Baeyens
Locatie: Belgium

Re: Inbraak

Bericht door ankske » 02 mar 2019, 17:53

@Peter VdV Amai wat erg ingebroken.
Heb je geen alarm? Wij hebben een alarm laten plaatsten, dat houd veel tegen.
Als dieven zien dat je een alarm hebt, dan gaan ze bij de buren, is al letterlijk gebeurt bij ons!

@Aeneas Ik wou net zeggen, flipperkasten stelen ze niet want dieven zijn lui.
Maar blijkbaar dan toch wel volgens u. Dat zijn er dan die er iets van af weten.
Lui klopt ook, grote TV's laten ze staan en hangen heb ik al veel gehoord, ze pikken eerder geld en juwelen.
En soms zijn dat dan juwelen met een grote emotionele waarde van een overleden grootmoeder, zoals bij mijn ouders gebeurt is, ook erg.
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums & feestartikelen)

Plaats reactie