Zaccaria Locomotion

Verhalen en vragen over het visueel onderhouden en verbeteren van flippers
Plaats reactie
Ely
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 mar 2019, 23:19
Real name: Ely

Zaccaria Locomotion

Bericht door Ely » 25 mar 2019, 20:01

Ik ben dus in bezit gekomen van de Zaccaria Locomotion waar ik als kids al op ging spelen.
Deze stond begin jaren 90 bij een vriend in de kelder en als tiener was dat dus helemaal de max!
Omdat deze toch wat heeft moeten verdragen wou ik deze een grandig poetsen en voorzien van nieuwe rubbers en lampjes.
Rubbers en lampjes is 1 ding...maar da poetsen :wtf:
Dus waarom niet alles eens erafdraaien en grondig werk leveren dacht ik...
Tot ik dat speelveld onderaan bezag :? Hoe krijg ik dat speelveld in godsnaam leeg/proper, maar vooral terug ineen?!
Dan kom ik op dit forum en zie ik dat er bijzijn die dat veld nog mooier maken dan ze uit de winkel kwam :shock: :respect:
Soit, hierbij reeds een paar foto's zoals ze er nu bijligt en er komen ongetwijfgeld nog nieuwe vragen en topics naargelang ik het al dan niet zie zitten :D
De tunnel in het midden op het speelbord mist een stuk, dus daar moet ik op zoek naar een nieuwe of een fix...

https://photos.app.goo.gl/DdNK8GHt45jy9zLaA

Gebruikersavatar
HarrieD
Berichten: 1398
Lid geworden op: 15 mei 2012, 10:14
Real name: Harrie D
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Zaccaria Locomotion

Bericht door HarrieD » 26 mar 2019, 06:48

Nog nooit van gehoord maar ziet er interessant uit. Veel succes met je eerste resto. We zijn er om je te helpen dus vraag maar los.

Waar ik veel aan heb gehad is de Attack from mars resto hier op het forum. Mijn F14-Tomcat was mijn eerste resto en wellicht staat daar al heel veel informatie in om je op het juiste pas te houden.

Succes!
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl

In de collectie: AIQ PRO, Jurassic Park PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, TZ, WW, Fire!, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
Retired: ID4, F14, BTTF, ES, Seeburg V200, Cyclone, POTC, Space Station, CFTBL, BOP, The Munsters PRO, Aerosmith PRO, FH

Gebruikersavatar
p_treintje
Berichten: 1786
Lid geworden op: 18 aug 2011, 00:51
Real name: Joeri Stroobants
Locatie: Belgium

Re: Zaccaria Locomotion

Bericht door p_treintje » 26 mar 2019, 11:35

Heb ik een paar jaar geleden ook gehad. Zeer leuke kast als je van treinen houdt. Als je hem al eens stevig opkuis geeft het al snel een heel ander zicht.
Joeri is my Name and Pinball is my Game.

Ely
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 mar 2019, 23:19
Real name: Ely

Re: Zaccaria Locomotion

Bericht door Ely » 26 mar 2019, 23:36

..

Plaats reactie