Na het verhuizen van de flipper (kop eraf en speelveld eruit en alles weer in elkaar gezet) het volgende:
De Stern S.A.M. flipper (POTC) reset, bij starten game en soms wat later bij het het raken van het schip etc....
Ook is het volume niet meer te regelen, blijft op 40 staan, knoppen +/- werken in menu wel gewoon.
Ook werkt dip switch 8 niet zoals het moet, als ik deze omzet en de flipper herstart dan zou ie in Update modes moeten gaan, maar deze doet dan niets meer, heel het display blijft blank en gebeurt niets meer, zet ik de DIP switch weer terug en herstart dan werkt display etc.. weer gewoon. Dus updaten via USB lukt ook niet meer. Ook als ik een USB stick erin stop komt er geen lichtje op de USB stick en in het menu word de USB dus ook niet gezien.
Alle voltages zijn perfect (alleen 50v meet 70v maar dat is oke blijkbaar)
Als ik de bootrom chip eruit haal, lijkt het reset probleem verholpen, maar werkt volume USB dip 8 etc nog steeds niet.
Heb nu een nieuwe 3.1 bootrom erin gedaan en zijn alle problemen nog steeds aanwezig.
In het testmenu werkt alles wel perfect dus solonoids switchen, lampen etc.....
Alleen Schiptest laat de flipper weer resetten.
Iemand een idee?
Greetz....
Stern S.A.M. Reset probleem.
-
- Real name: Theke
Re: Stern S.A.M. Reset probleem.
Dus zonder bootrom erin speelt de flipper zoals het hoort, alleen is volume niet te regelen en dip switch 8 werkt dan ook niet.
Met bootrom erin (ook nieuwe) reset de flipper bij starten of raken schip.
Greetz
Met bootrom erin (ook nieuwe) reset de flipper bij starten of raken schip.
Greetz