Te koop : Orginele AC/DC pro HUO

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Gesloten
Dennis
Berichten: 887
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Te koop : Orginele AC/DC pro HUO

Bericht door Dennis » 01 sep 2019, 11:23

Deze AC/DC flipperkast is in absolute nieuwstaat, de kast komt uit een kleine priveverzameling en heeft dus nooit in de kroeg gestaan of zoiets. En er is ook nooit zonlicht bij gekomen. De kast ziet er dan ook uit of deze net uit de doos is gekomen en zo speelt deze ook. De kast speelt zeer snel.
Ik heb het plaatje van de trein vevangen voor de echte trein uit de luxere versie. Ook zit de "swinging bellmod" erin. De bliksemschichten zijn vervangen door de verlichte versie. Een paar kleine  ledjes doen het hier niet meer van. Moet je echt goed kijken hoor, ik kan de orginele er ook weer in zetten. Maar deze zijn echt gaaf. Verder is de kast gesigneerd door de ontwerper en onder het speelveld in de ledverlichting gezet.
Van alles wat verbeterd is zijn de originele onderdelen er ook bij. Evenals de manual en alle sleutels.  De originele ruit is ook nog mooi. Toppertje krijgt u er ook bij.
Had ik eigenlijk al gezegd dat het geluid echt top is, moet je wel een beetje van de band houden natuurlijk.

Oja, zal het er toch maar even bij zetten. Aan de zijkanten lijkt de kast op een paar plaatsen beschadigd,  dit is niet zo. Dit is een grapje van de ontwerper (Steve Ritchie).

Zijn er nog vragen, stel ze dan gerust.

De foto's staan op marktplaats
Vraagprijs 4950,-


De kast is te bezichtigen en te bespelen in Wateringen.  De flipper staat op de begane grond en is hier heel gemakkelijk in te laden.
Bezorging in overleg en tegen vergoeding is ook mogelijk.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Gebruikersavatar
Den Duze
Berichten: 654
Lid geworden op: 15 aug 2011, 14:28
Real name: Dujardin Didier

Re: Te koop : Orginele AC/DC pro HUO

Bericht door Den Duze » 02 sep 2019, 12:19

Hey Dennis,

Inhoud gewist (om u niet in de problemen te brengen met uw zoontje :D )

mvg
Didier
Laatst gewijzigd door Den Duze op 02 sep 2019, 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Dennis
Berichten: 887
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: Te koop : Orginele AC/DC pro HUO

Bericht door Dennis » 02 sep 2019, 13:16

Ik hoop niet dat mijn zoontje dit leest!
Maar sorry ik ben op weg naar een back in black. Anders was deze ook niet weg gegaan.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Dennis
Berichten: 887
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: Te koop : Orginele AC/DC pro HUO

Bericht door Dennis » 08 sep 2019, 20:32

De kast is verkocht.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Gesloten