probleem met mijn Bally/Midway eight ball champ ...
Ik heb hem nog maar enkele weken en het was tijd om hem is te "proberen" na het nodige poetswerk.
De rechtse flipper...ik snap er niks meer van

Linkse flipper perfect , rechtse flipper boven ook ok.
De rechtse flipper was wat slapjes , de bal ging niet meer tot boven in het eight ball gat.
De coil was wat "opgeknabbelt" aan de kabel solderingen,er schoot bijna niets van over, er was zo een klein coil draadje dat niet mee vast zat zelfs.
Nieuwe correcte coil er op en .... zeer goede kracht tot er wat gespeeld was en hij werd terug slapjes.
Bij het lang inhouden van de flipper werd de coil zo heet dat het mechanisme vast kwam te zitten met de nodige rook en stank tot gevolg, de zekering sprong dan ook .
Na wat opzoekwerk er terug een nieuwe coil + coil stop en een nieuwe EOS switch + switch aan de flipperknop opgezet.
Flipperen ging perfect tot je de bal wat langer op de rechtse flipper hield....de coil super heet en terug alles vast , terug de rook en stank en de zekering dat springt.
Ik snap er dus niks meer van....de draden zijn bij mijn weten niet verkeerd vast gesoldeerd...maar je weet maar nooit

Iemand een idee ? Ik heb foto's van de aansluiting voorhanden,deze zijn misschien nodig om een probleem op te merken .
Doorsturen kan via mail , stuur uw mailadres dan even via privé bericht aub .
Komen checken ter plaatse kan en mag natuurlijk ook ,wie zich geroepen voelt en dit kan fixen altijd welkom -> ik betaal de onkosten .
Bedankt alvast ,
Johan.