nu afvoeren die hap en een simpsons kopen

Dan zal de mijne nooit verkocht worden als ik hem eerst moet uitspelen.Silverballgames schreef:Toen ik de mijne uitgespeeld had was dat inderdaad mijn reactie ...
"zo hard voor moeten werken, nu eindelijk gelukt" ... en dus geen goesting meer om dat nog eens opnieuw te doen ...
Heb hem quasi onmiddelijk erna verkocht.
thanks,David Pinball Wizz schreef:Proficiat! Ik heb LOTR op 5 ballen (en 5 ball settings want dat maakt een groot verschil!)en met extra's ook telkens niet kunnen uitspelen. Telkens ROTK kon ik net niet op level 7 geraken.
DUS CHAPPEAU!!!
pinballrwe schreef:4 ballen en 2 extra.
Ja heb u kasten dan ook goed verzorgt.glenn pellis schreef:juist spelleke op Creature,
1 miljard 204M, 3 ballen zonder extra ballen
met bal 2 stond ik al op het miljard
de nieuw gameroom inspireert precies welglenn pellis schreef:juist spelleke op Creature,
1 miljard 204M, 3 ballen zonder extra ballen
met bal 2 stond ik al op het miljard
Hanzo schreef:
de nieuw gameroom inspireert precies wel![]()
Helaba, onze muren worden niet zomaar groen geschilderd héankske schreef: (of mijn muur groen schilderen, maar dan vind ik flipperen wel een leuker tijfverdrijf)
van de flippers Panter, trouwens dat was bedoeld aan Steven en Ankezwartepanter schreef:..."op de rest spelen"...
altijd welkom ReneReneeeee schreef:alleman is uiteraard welkom om een flipperken te doen
Ik kom wel een keer gebruik maken van die mooie mogeijkheid om een flipke te komen doen Glenn.
Gr Rene![]()