Mooie PARTY ZONE

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Gesloten
Gebruikersavatar
Pitchie
Berichten: 547
Lid geworden op: 05 sep 2011, 08:13
Real name: Stefan Calle
Locatie: Belgium

Mooie PARTY ZONE

Bericht door Pitchie » 29 nov 2022, 13:44

Een kast die voor mij een speciale betekenis heeft, want het was mijn eerste DMD kast in 1999 en we hebben er op de zaak uuuuren op gespeeld.

Een jaar of 5 geleden kocht ik er, uit nostagische overwegingnen, terug eentje maar die was niet zo mooi en er zijn er sindsdien nog een stuk of 4 gepasseerd alvorens ik eentje had die naar mijn zin was qua staat en speelbaarheid (niet elke PZ speelt lekker). Maar ik speel er nooit meer op, dus mag eventueel geruild of verkocht worden.

Deze is dus in zeer mooie ongerestaureerde staat. Het kabinet heeft nog originele stickers waar nog veel kleur op zit. Een half jaar geleden heb ik NOS ramps op de kop kunnen tikken, die er uiteraard in zitten. Verder voorzien van warm witte kwaliteitsleds (en uiteraard rode in het rode GI circuit) en een kleuren led DMD display. En, ja, deze speelt fantastisch goed! Ik heb er momenteel ook een Pinsound inzitten met 2 custom mixes waar ik behoorlijk lang aan bezig geweest ben, maar de Pinsound kan naar een andere kast verhuizen hier. De Pin2DMD overigens ook indien je liever een originele oranje display hebt.

Liefst zou ik ruilen (met of zonder opleg), al is mijn "wanted' lijstje vrij pover momenteel en bestaat dat voor een groot deel uit minder populaire en zeldzamere kasten, omdat ik de meeste kasten al wel minstens een keer gehad heb. Als je iets hebt, stuur me gerust een PM.

Qua prijs om te verkopen, ben ik er nog ni uit. De laatste die ik verkocht heb een jaartje geleden is toen zeer snel verkocht aan 3500, maar die was lang zo mooi niet en had geen kleurenscherm. Liefst ruilen dus, en anders een goed bod boven de 3.5K.

Foto's kan ik per whatsapp bezorgen. Ik ga de kast ook met foto's op 2DH en MP zetten eerstdaags.

Gebruikersavatar
Pitchie
Berichten: 547
Lid geworden op: 05 sep 2011, 08:13
Real name: Stefan Calle
Locatie: Belgium

Re: Mooie PARTY ZONE

Bericht door Pitchie » 04 dec 2022, 17:35

Hier mag slotje op. Kast is verkocht.

Gesloten