JAWS (Stern Pinball)

Wat doen intussen de fabrikanten?
Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5779
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: JAWS (Stern Pinball)

Bericht door Pascal » 15 jan 2024, 12:37

BigBangJoe schreef:
14 jan 2024, 15:00
Ik vind het toch opvallend hoe elke nieuwe Stern hier positief onthaald wordt, wat ze ook uitbrengen, en elke flipper van een andere fabrikant wordt ofwel afgekraakt, ofwel compleet genegeerd, wat ze ook uitbrengen.

Jaws doet mij helemaal niets. Ik zal er wel eens op spelen in de comic sans, maar het zal bij 1 of 2 keer blijven.

Pas op, ik heb niets tegen Stern (ik heb zelf Godzilla en Elvira hoh gekocht), maar ik heb er ook twee van JJP en mijn broer heeft Alien en dat zijn ook geweldig goeie kasten. Labyrinth ziet er ook knap uit, en Chainsaw/Looney Tunes heeft een leuke speelveld layout (4 flippers, 4 ramps) en goeie theme integratie, maar wordt compleet genegeerd. Ik vind Jaws maar zwak. Het is voorspelbare “Stern stijl”. Het is op veilig spelen. Als Stern eens iets minder goed maakt, mag het ook gezegd worden he. Dat is geen heiligschennis. 🤪
Tja smaken verschillen. Ik vond Alice Cooper van Spooky wel goed maar de schoten zijn echt extreem smal en de kast is technisch niet 100% betrouwbaar. Ik vind het niet raar dat de meeste midlife-crisis-mannen niet wild zijn van een thema als Looney Tunes of de film The Texas Chainsaw Massacre nog nooit hebben gezien. Jaws daarintegen kent iedereen. Labyrinth, ook zo'n thema, 99% van de mensen heeft die film nooit gezien of was al vergeten dat die bestond.
En wat rampen en flippers betreft: Jaws heeft ook 4 flippers en 4 rampen. Niet dat dat een formule tot succes is maar ik zeg het maar even :)

Gebruikersavatar
David Pinball Wizz
Berichten: 4377
Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
Real name: David Deturck
Locatie: Belgium

Re: JAWS (Stern Pinball)

Bericht door David Pinball Wizz » 16 jan 2024, 09:21

BigBangJoe schreef:
14 jan 2024, 15:00
Ik vind het toch opvallend hoe elke nieuwe Stern hier positief onthaald wordt, wat ze ook uitbrengen, en elke flipper van een andere fabrikant wordt ofwel afgekraakt, ofwel compleet genegeerd, wat ze ook uitbrengen.

Jaws doet mij helemaal niets. Ik zal er wel eens op spelen in de comic sans, maar het zal bij 1 of 2 keer blijven.

Pas op, ik heb niets tegen Stern (ik heb zelf Godzilla en Elvira hoh gekocht), maar ik heb er ook twee van JJP en mijn broer heeft Alien en dat zijn ook geweldig goeie kasten. Labyrinth ziet er ook knap uit, en Chainsaw/Looney Tunes heeft een leuke speelveld layout (4 flippers, 4 ramps) en goeie theme integratie, maar wordt compleet genegeerd. Ik vind Jaws maar zwak. Het is voorspelbare “Stern stijl”. Het is op veilig spelen. Als Stern eens iets minder goed maakt, mag het ook gezegd worden he. Dat is geen heiligschennis. 🤪
JJP guns n roses vond ik ook niet mis

Stern zit er wel meestal recht op in integratie, gameplay, layout, en vooral fun gehalte.
Met Jaws lijkt het ook een hele toffe players kast te zijn met enorme goeie theme integratie, muziek, movie scenes, toffe snelle layout..

Voor een goeie indruk:

IFPA Country Director Belgium

Gebruikersavatar
gawcol
Berichten: 562
Lid geworden op: 11 jan 2012, 01:58
Real name: David (Moorsele)
Locatie: Belgium

Re: JAWS (Stern Pinball)

Bericht door gawcol » 19 jan 2024, 19:38

En met Jaws een nieuwe, jonge programmeur (Elizabeth Gieske), die er echt voor gaat!
Ze flippert zelf en geeft in de filmpjes ook veel uitleg over de rules en wat ze nog gaat verbeteren...

gilles
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 dec 2012, 20:26
Real name: gilles

Re: JAWS (Stern Pinball)

Bericht door gilles » 07 apr 2024, 15:21

Ontzettend tevreden met mijn nieuwe aanwinst Jaws Le.
Een echte aanrader

Louwie
Berichten: 462
Lid geworden op: 29 sep 2018, 09:10
Real name: Kurt
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: JAWS (Stern Pinball)

Bericht door Louwie » 10 apr 2024, 10:59

Ik vind die te gemakkelijk 3 of 4 de keer dat ik speelde haalde ik 1.6 miljard en volledig rondgespeeld. (tot zoverre de updates er waren)
Voor mij geen Keith topperkast of nog niet.
De updates mogen er dringend komen.
u only live once.

Plaats reactie