Williams High Speed

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Gesloten
XNIF
Berichten: 62
Lid geworden op: 11 okt 2011, 19:47
Real name: Dennis
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Williams High Speed

Bericht door XNIF » 02 nov 2011, 19:28

Ik heb een williams High Speed (system 11) staan met een redelijk bespeeld speelveld. Maar het is wel een super klassieker van Steve Ritchie!

Volgens mij was 1 display (die in het midden) niet goed, en twee spoelen die de bal terug het veld in kicken, die zijn nu afgesloten omdat anders de zekerering sprints. De hardware zoals de MPU en soundboard zijn goed, geen corrosie. Ook de backglass is echt in uitzonderlijk goede staat. Dus als opknapper of voor de onderdelen. Ik wilde de kast gaan opknappen, maar kom er toch niet aan toe door bestaande projecten. Ik heb deze kast ingeruild (om iemand eigenlijk te helpen) .... dus ik heb er zelf niets aangedaan.

Kast moet asap weg ik heb de ruimte nodig.

Plastics en ramps zijn goed, en dus niet gebroken!

PS: ik wil hem ook wel ruilen met bij betaling van mijn kant tegen een rocky bullwinckle of een andere goedkope kast die geschikt is voor kinderen.

De prijs is 250 euro vast of je moet me meer willen geven :)

Gebruikersavatar
jay-jay
Berichten: 837
Lid geworden op: 14 aug 2011, 12:05
Real name: john van gemeren
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Williams High Speed

Bericht door jay-jay » 02 nov 2011, 19:29

space jam ?
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........

XNIF
Berichten: 62
Lid geworden op: 11 okt 2011, 19:47
Real name: Dennis
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Williams High Speed

Bericht door XNIF » 02 nov 2011, 19:35

ik sta voor alles open.... als ik zeg Bullwinckle wat volgens mij de meest crappy kast is, die is ooit is gemaakt kan de rest alleen maar mee vallen! hahahaha! Nee zonder gekheid, ik zoek iets voor de kids, die zijn niet echt geintresseerd in een diepgaande set regels maar meer in flashers en multiballs! Maar hij moet echt cheap zijn.... dat is de eigenlijk de eis: Goedkoop en kindvriendelijk.

XNIF
Berichten: 62
Lid geworden op: 11 okt 2011, 19:47
Real name: Dennis
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Williams High Speed

Bericht door XNIF » 21 nov 2011, 20:49

al een tijdje weg.... mag dicht.

Gesloten