Hallo
Ik heb bij het verplaatsen gezien dat er twee vijzen voor het bevestigen van de poten de draad wat aan de slechte kanten zijn. En niet meer passen voor aan te spannen.
Nu ben ik op zoek achter nog twee zo vijzen. Heeft dit iemand op overschot liggen en niet ver van kortrijk is?
Anders moet ik ze online kopen maar vraag het liever hier eerst eens.
Gr. Sander
Vijzen voor poten van flipperkast
Re: Vijzen voor poten van flipperkast
Beste Sander,
Ik veronderstel dat je Pootbouten bedoelt.
Als de draad van de pootbouten kapot is, is er ook veel kans dat de draad van de binnenplaat kapot is.
Het is een tijdelijke oplossing om een nieuwe pootbout erin te draaien maar deze draad zal ook snel weer kapot gaan.
Om dit op te lossen kan je:
Veel succes.
Ik veronderstel dat je Pootbouten bedoelt.
Als de draad van de pootbouten kapot is, is er ook veel kans dat de draad van de binnenplaat kapot is.
Het is een tijdelijke oplossing om een nieuwe pootbout erin te draaien maar deze draad zal ook snel weer kapot gaan.
Om dit op te lossen kan je:
- Een nieuwe binnenplaat steken. Zie http://www.pinballcenter.eu/catalog/leg ... ge=english
- De gaten uitboren en een backing plaatje achter de originele plaat gebruiken: http://www.pinballcenter.eu/catalog/leg ... ge=english
Veel succes.
SOP, FF LE, RUSH, Criterium 75 EM, GP, PF BMF (on order)
Oke dank u voor de info.
Ik zal nu eerst nieuwe pootbouten bestellen en voor het zekerste wat tegen moeren voor moets het in het geval zijn dat de binnen draad kapot is. Het is juist bij twee bouten al de anders zijn nog goed en spannen volledig aan.
Ik zal nu eerst nieuwe pootbouten bestellen en voor het zekerste wat tegen moeren voor moets het in het geval zijn dat de binnen draad kapot is. Het is juist bij twee bouten al de anders zijn nog goed en spannen volledig aan.
Je kan gewoon ook simpelweg met een draadtap de draad hertrekken houd niets in, gewoon beetje vet aan doen wel.
Als je tap met Engelse maatvoering hebt.
In play: WH2o, NBAFB
In restoration: IJ
In restoration: IJ