Dag iedereen,
Ik been een Hoo van 69 aan het opknappen. Alles is bijna ok. Heb nog juist een paar problemen op te lossen waarvoor ik jullie raad wil vragen.
1/ ball in play stepper gaat (omdat hij 5 ballen geeft en dan game over) maar verlicht geen lampje in de kopruit (percies geen aarding of zo want op de stepper contacts is er wel spanning) - sockets zijn gechekt, lampen ook.
2/Bij reset van teller 1, de cijfer van de 100 blijft meestal op 6 hangen. Anderen tellers doen het gewoon. Als je een tweede speler bijzet gaat hem dan wel op nul.
3/met verschillende players blijft de verlichting van player 1 teller aan en gaat 2, 3 of 4 aan. Moet die player 1 blijven branden? Normaal niet als ik vergelijk met mijn andere kasten.
Iemand een idee?
Update! Alles werkt!!!! Contacten afstellen en een spoel vast op ball index. Yipeee!
THX
Bally Hoo
- vanlierde51
- Real name: Gilles Van Lierde
Bally Hoo
Gilflip
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally
- wizardblom
- Real name: Ronald Blom
- Contacteer:
Re: Bally Hoo
Alles werkt?
Of de bovenstaande punten nog niet?
Of de bovenstaande punten nog niet?

Slechte flipperkasten zijn er bijna niet, slecht afgestelde des te meer!
- vanlierde51
- Real name: Gilles Van Lierde
Re: Bally Hoo
Alles, thanks. Is ook intussen bon een nieuwe baasje.

Slotje mag erop

Slotje mag erop
Gilflip