Bally Hoo

Vragen en antwoorden over de technische kant van flippers
Plaats reactie
vanlierde51
Real name: Gilles Van Lierde

Bally Hoo

Bericht door vanlierde51 » 11 jun 2015, 12:11

Dag iedereen,

Ik been een Hoo van 69 aan het opknappen. Alles is bijna ok. Heb nog juist een paar problemen op te lossen waarvoor ik jullie raad wil vragen.

1/ ball in play stepper gaat (omdat hij 5 ballen geeft en dan game over) maar verlicht geen lampje in de kopruit (percies geen aarding of zo want op de stepper contacts is er wel spanning) - sockets zijn gechekt, lampen ook.

2/Bij reset van teller 1, de cijfer van de 100 blijft meestal op 6 hangen. Anderen tellers doen het gewoon. Als je een tweede speler bijzet gaat hem dan wel op nul.

3/met verschillende players blijft de verlichting van player 1 teller aan en gaat 2, 3 of 4 aan. Moet die player 1 blijven branden? Normaal niet als ik vergelijk met mijn andere kasten.

Iemand een idee?

Update! Alles werkt!!!! Contacten afstellen en een spoel vast op ball index. Yipeee!

THX
Gilflip
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally

wizardblom
Real name: Ronald Blom
Contacteer:

Re: Bally Hoo

Bericht door wizardblom » 12 jun 2015, 09:51

Alles werkt?

Of de bovenstaande punten nog niet? :shock:
Slechte flipperkasten zijn er bijna niet, slecht afgestelde des te meer!

vanlierde51
Real name: Gilles Van Lierde

Re: Bally Hoo

Bericht door vanlierde51 » 04 aug 2015, 23:47

Alles, thanks. Is ook intussen bon een nieuwe baasje.
:D

Slotje mag erop
Gilflip
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally

Plaats reactie