Ben de gelukkige eigenaar van een Terminator 2 kast. Helaas heb ik een (hopelijk) klein probleem waar iemand anders wellicht al ervaring mee heeft.
Ik ben een volledig nieuwe eigenaar van een flipperkast. Alles wat ik eraan doe is volledig nieuw voor mij, dus excuses als ik het vak jargon omtrent flipperkasten nog niet beheers!

Als ik een nieuw spel start dan geeft hij de bal af voor de launch. Helaas blijft hij proberen ballen toe te voegen, dus na bal twee kan hij geen ballen meer afgeven, maar je hoort en ziet dat hij ook de derde bal probeert te voeden. Ik kan dus geen bal afschieten om het spel te starten.
Gister een test gestart (weet ik nog niet zoveel van) voor de losse onderdelen om te zien of hij wel een bal kan afschieten en dat gaat goed. Hij laadt dus wel ballen en kan ze ook afschieten, alleen niet in spel modus, wat een beetje de basic is van de hele machine!

Heeft iemand wellicht een idee wat dit probleem zou kunnen zijn of hoe ik het beste het probleem kan isoleren zodat ik tot een oplossing kan komen?
Alvast enorm bedankt voor het meedenken/meehelpen!