Stern Sharkey's Shootout - display valt uit

Vragen en antwoorden over de technische kant van flippers
Plaats reactie
vanlierde51
Real name: Gilles Van Lierde

Stern Sharkey's Shootout - display valt uit

Bericht door vanlierde51 » 20 mei 2016, 09:06

Ik heb momenteel een SSO thuis staan waarvan de display volledig werkt....4 seconden, dan valt uit. Hij start op met muziek maar geeft geen bal.

Heeft ook geen batterijlek gehad. Moet er nog aan beginnen maar dat van de display vind ik raar.

Groetjes

Gilles
Gilflip
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally

HarrieD
Real name: Harrie D
Contacteer:

Re: Stern Sharkey's Shootout - display valt uit

Bericht door HarrieD » 20 mei 2016, 10:27

vanlierde51 schreef:Ik heb momenteel een SSO thuis staan waarvan de display volledig werkt....4 seconden, dan valt uit. Hij start op met muziek maar geeft geen bal.

Heeft ook geen batterijlek gehad. Moet er nog aan beginnen maar dat van de display vind ik raar.

Groetjes

Gilles
Een display werkt autonoom, een geluidskaart ook.... totdat het mainboard is opgestart. Ik vermoed dat je mainboard niet goed opstart dus het eerste punt dat je moet controleren zijn de diagnostics leds op dat bordje. Next step: spanningen, maar omdat je display wel opstart denk ik dat 5 Volt aanwezig is.
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl

In de collectie: John Wick Pro, Jaws PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, Venom Pro, Whirlwind, Rollergames, Earthshaker, Taxi, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).

vanlierde51
Real name: Gilles Van Lierde

Bericht door vanlierde51 » 10 jun 2016, 16:05

Probleem opgelost....verkocht ;)
Gilflip
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally

zwartepanter
Real name: Stefan Verhoelst

Bericht door zwartepanter » 10 jun 2016, 16:12

Altijd handig om weten hoe je dit hebt opgelost ;) .

Plaats reactie