Heb een probleem met een JD met Dead World Mod.
Bij regulator game lock je 3 ballen in de planeet voor multiball. Is het normaal dat je dan een 4-ball multiball krijgt en geen 6 ball multiball zoals bij een JD zonder Mod?
2e probleem : wanneer ene nog 2 ballen in het spel zijn stopt de multiballmode net alsof er maar 1 bal in het spel is. Wanneer je daarna nog maar 1 bal hebt eindigt het spel.
Dit is een typisch symptoom voor een kapotte opto in de ball through. Ik heb dit echter gecheckt en de 7 opto's werken.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Judge Dread Dead World Mod
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Re: Judge Dread Dead World Mod
Kan ook te maken hebben met het uitwerpen uit de planet ring.
Soms gaan ze dan niet netjes langs de opto het speelveld op waardoor de registratie niet klopt.
Deze mod is een leuke toevoeging maar helaas vrij storing gevoelig
Soms gaan ze dan niet netjes langs de opto het speelveld op waardoor de registratie niet klopt.
Deze mod is een leuke toevoeging maar helaas vrij storing gevoelig
Laatst gewijzigd door Baron Shadow op 20 feb 2017, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Bedankt Ruud!
Daar had ik niet aan gedacht. Ik zal eens kijken of ik dit kan oplossen met de arm bij te stellen waardoor de bal mooi langs de opto komt.
Daar had ik niet aan gedacht. Ik zal eens kijken of ik dit kan oplossen met de arm bij te stellen waardoor de bal mooi langs de opto komt.
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Graag gedaan.
Tijd geleden dat ik hem heb gehad maar vond hem wel leuker met de mod.
Maar ben er toen ook wel tijd mee bezig geweest om alles goed te krijgen.
Enige wat ik zelf minder vond was het geluid.
Tijd geleden dat ik hem heb gehad maar vond hem wel leuker met de mod.
Maar ben er toen ook wel tijd mee bezig geweest om alles goed te krijgen.
Enige wat ik zelf minder vond was het geluid.
Take my advice...I don't use it anyway....
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Ik had hetzelfde probleem en kan me voorstellen dat men die Dead World op het laatst heeft aangepast. Dit werkt echt niet betrouwbaar.
Ik had hetzelfde probleem en ook bij mij werkte de opto prima. Bij mij was het probleem te wijten aan de kraanarm. Als deze niet hoog/ver genoeg komt registreert de bal ook niet goed wanneer deze van de Dead World wordt afgepakt.
Deze tip heeft het probleem uiteindelijk bij mij opgelost: de opto bij de kraan is niet constant "aan", maar gaat pas "aan" als de kraan beweegt.
I noticed that the exit opto is not constantly ON (looking for a ball to pass through), but only when the crane is in motion. Why this is I have no idea, but we were pulling our hair until we adjusted the crane travel so that the ball passed through the exit opto in the correct timing. It all came down to having the crane dialed in perfectly (oddly enough).
Ik had hetzelfde probleem en ook bij mij werkte de opto prima. Bij mij was het probleem te wijten aan de kraanarm. Als deze niet hoog/ver genoeg komt registreert de bal ook niet goed wanneer deze van de Dead World wordt afgepakt.
Deze tip heeft het probleem uiteindelijk bij mij opgelost: de opto bij de kraan is niet constant "aan", maar gaat pas "aan" als de kraan beweegt.
I noticed that the exit opto is not constantly ON (looking for a ball to pass through), but only when the crane is in motion. Why this is I have no idea, but we were pulling our hair until we adjusted the crane travel so that the ball passed through the exit opto in the correct timing. It all came down to having the crane dialed in perfectly (oddly enough).
Groetjes,
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Ik heb het in orde gekregen.
Uiteindelijk heb ik de kraan iets verhoogd waardoor de magneet de bal 3 mm uit de ring heft en perfect voorbij de sensor laat vallen. De regelvijs om de kraan hoger te zetten was echter te kort dus heb ik dat wat moeten aanpassen.
Tot nu toe werkt alles correct! Houden zo!
Uiteindelijk heb ik de kraan iets verhoogd waardoor de magneet de bal 3 mm uit de ring heft en perfect voorbij de sensor laat vallen. De regelvijs om de kraan hoger te zetten was echter te kort dus heb ik dat wat moeten aanpassen.
Tot nu toe werkt alles correct! Houden zo!