Het is altijd beter dat twee mensen (ongeveer) hetzelfde aangeven, dan heb ik meer vertrouwen dat het advies ook kloptaamjanssen schreef:Lorre koekje?

Bedankt iedereen in ieder geval voor alle adviezen, ik ga er mee aan de slag

Het is altijd beter dat twee mensen (ongeveer) hetzelfde aangeven, dan heb ik meer vertrouwen dat het advies ook kloptaamjanssen schreef:Lorre koekje?
Da's niet echt een referentie. Vergeet niet dat die kasten méér verbruiken in attract mode. Dus als er op alle kasten geflipperd wordt, is het verbruik lager tegen wanneer er op één kast gespeeld wordt terwijl de rest leuk in attract mode staat te pinken.Cenobyte schreef: Het feit dat ik al reeds meerdere avondjes vrolijk met meerdere mensen heb geflipperd zonder problemen is wel een bewijs dat het op deze manier zou moeten kunnen.
diesel64 schreef:And now stop posting and start replacing capacitors and rectifiers.
Richard Baan schreef:En: vergeet de draadjes niet van onder naar boven de print mee te trekken. Anders kan het zijn dat de reset-problemen blijven door een slecht uitgevoerde reparatie, en die fout is snel gemaakt en slecht zichtbaar.
Ja heel knap bedacht hooraamjanssen schreef:Ook mooi gedocumenteerd voor als iemand anders eens een PD bord moet reviseren!