tja, life sucks

Voor alles wat niets met de games te maken heeft.
Gebruikersavatar
stEmE
Berichten: 1180
Lid geworden op: 01 okt 2011, 17:34
Real name: Steven Meeussen
Locatie: Belgium

tja, life sucks

Bericht door stEmE » 15 jun 2012, 01:41

Hoi John, dat is niet het nieuws waar je op zit te wachten als je op reis even het forum opent om up to date te blijven...
Hou vooral de moed erin en als ik het goed begrijp heb je momenteel geen ruzie met je vrouw? Das alvast goed om alles even rustig op een rijtje te kunnen zetten zonder dat je binnen de kortste tijd moet verdwijnen... Gebruik die tijd effe goed en probeer tot de beste oplossing voor jezelf te komen. Als je zonder ruzie dit kan verwerken komt er ook wel een regeling voor de kinderen waar je je beide goed bij voelt hoor! Neem nu vooral geen overhaaste beslissingen waar je achteraf spijt van zou hebben..
Veel sterkte John. Hou de moed erin :)



---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?3huf5h
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)

Steven
Berichten: 84
Lid geworden op: 07 sep 2011, 08:57
Real name: Steven

Re: tja, life sucks

Bericht door Steven » 15 jun 2012, 09:27

John, wat naar voor je. Ik hoop dat het op één of andere manier goed komt: ofwel dat je vrouw terugkomt, maar als dat onwaarschijnlijk is, dat je dan wel goed verder kan, dat jullie positief kunnen blijven naar elkaar en naar de kinderen en dat je (op termijn) weer een gelukkig leven zal gaan opbouwen met misschien op termijn een nieuwe gelukkige relatie.

Erg naar voor je. Sterkte!

Gebruikersavatar
HarrieD
Berichten: 1398
Lid geworden op: 15 mei 2012, 10:14
Real name: Harrie D
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: tja, life sucks

Bericht door HarrieD » 15 jun 2012, 09:34

Damn John,

Klote klote klote en kut ook nog eens.

Ik moet me inderdaad aansluiten bij de reactie van Cenobyte. Ik denk dat je nu alles even moet laten staan voor wat het is. Probleem is denk ik dat je alles wat je nu in een klote periode doet je bij blijft en die sfeer blijft hangen in je hoofd. Je wil nu niet voor jezelf een aantal herinneringen creeren die negatief zijn voor je eigen toekomst.

Weet dat je kinderen het belangrijkst voor je zijn en dat je altijd klaarstaat voor ze. Laat haar los, al is dat zo enorm lastig. Maar denk hierbij zeker aan jezelf. Doe geen concessies maar probeer de zaken te delen en zorg ervoor dat jouw deel ook aan jou toekomt.

Veel sterkte kerel de komende tijd. Het zal zwaar zijn, maar velen zijn je voor gegaan. Er is licht aan het einde van de tunnel.

H.
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl

In de collectie: AIQ PRO, Jurassic Park PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, TZ, WW, Fire!, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
Retired: ID4, F14, BTTF, ES, Seeburg V200, Cyclone, POTC, Space Station, CFTBL, BOP, The Munsters PRO, Aerosmith PRO, FH

Gebruikersavatar
yorkie
Berichten: 1012
Lid geworden op: 11 aug 2011, 19:15
Real name: Glenn Verhoosele
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: tja, life sucks

Bericht door yorkie » 15 jun 2012, 11:32

Hey John,

Da's een zware klap. Wel goed dat er geen ruzie is, dat zou het alleen maar moeilijker maken. Al helemaal voor de kids.
Nu idd laten bezinken en zorgen dat alles goed en vlot geregeld raakt. En wat het flipperen betreft, als dit je uitlaatklep is, zoek dan een omkeerbare oplossing. Nu zie je dit niet meer zitten maar als alles op zijn plooien komt, ga je volgens mij blij zijn dat je kasten nog hebt.
Verder respecteer ik het feit dat je het nu niet ziet zitten om actief deel te nemen op het forum, maar weet dat je hier steeds meer dan welkom bent.
Sterkte.

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2224
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: tja, life sucks

Bericht door Cenobyte » 15 jun 2012, 16:36

yorkie schreef:Verder respecteer ik het feit dat je het nu niet ziet zitten om actief deel te nemen op het forum, maar weet dat je hier steeds meer dan welkom bent.
Sterkte.
x2! :good:
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
Jack
Berichten: 286
Lid geworden op: 13 okt 2011, 12:19
Real name: Pieter Vrijens

Re: tja, life sucks

Bericht door Jack » 15 jun 2012, 16:51

Echt klote, moet niet makkelijk zijn. Veel sterkte!

Henry
Berichten: 165
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:21
Real name: Henry Gijsbertse
Locatie: The Netherlands

Re: tja, life sucks

Bericht door Henry » 16 jun 2012, 22:00

Hey John heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en hoop voor je dat alles weer goed met je komt!!!
En dat het leven hard kan zijn ben ik afgelopen donderdag weer achtergekomen,1 van me beste maten en tevens achterneef heeft een hartstilstand gehad net 33 jaar.hij leeft nog wel,maar het ziet er niet best uit allemaal.
Als het allemaal voor de wind gaat lijkt alles zo vanzelfsprekend,maar dat is het niet!Nogmaals veel sterkte.gr
in play:HSll,MSF,F14TC,DWHO,WD?,NF,TOM,BM66,GZ premium
Game over:SOF,NF,2xWH20,SHREK,F14TC,TZ,2xCONGO,SOPRANOS,MM,JM,MB,SM,SS,AFM,IM,TWD,TS

Gebruikersavatar
DonJoe
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 okt 2011, 10:54
Real name: Jochen L
Locatie: Belgium

Re: tja, life sucks

Bericht door DonJoe » 16 jun 2012, 23:09

Hey John,

Wat een toestand man.
Ik heb je leren kennen als een fijne mens met het hart op de juiste plaats.
Misschien gaat het een tijdje duren maar ik ben overtuigd dat je dit te bovenkomt.

Ik wens jou en je familie veel wijsheid toe om de best mogelijke oplossingen te vinden (vooral voor je kinderen) en al het beste voor de toekomst - hoe die er ook uit mag zien.
Gameroom: ST:TNG, Sopranos, TRON LE, Tommy, Iron Maiden Pro & MAME Arcade.
Gone: AFM, TOM.

Gebruikersavatar
diesel64
Berichten: 2116
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:40
Real name: Kristof
Locatie: Belgium

Re: tja, life sucks

Bericht door diesel64 » 19 jun 2012, 10:52

Wow, dit is geen leuk nieuws om te lezen. Veel sterkte, John!
No shirt. No shoes. No pinball.

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5789
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: tja, life sucks

Bericht door Pascal » 20 jun 2012, 12:24

jay-jay schreef:flippers zijn mijn enigste uitlaatklep, maar die laat ik op het moment helemaal gaan
Hey John,

heel erg om te horen...
maar probeer jezelf niet plots helemaal te veranderen, dat hou je toch niet vol.
blijf zoals je bent en schaaf je slechte eigenschappen een beetje bij...

sterkte, Pascal

Gebruikersavatar
Jiggy
Berichten: 728
Lid geworden op: 21 jun 2012, 08:22
Real name: Jiggy
Locatie: The Netherlands

Re: tja, life sucks

Bericht door Jiggy » 21 jun 2012, 22:16

John,

Een open deur, maar o zo waar, en iets wat je vaak even vergeet als het wat minder gaat in het leven:
'na regen, komt zonneschijn'

Mvg,
Arno

Gebruikersavatar
jay-jay
Berichten: 837
Lid geworden op: 14 aug 2011, 12:05
Real name: john van gemeren
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: tja, life sucks

Bericht door jay-jay » 10 jul 2012, 22:33

Leuke aanvulling hierop heb ik voor jullie :puke:

ik werk al 24 jaar, heb in al die jaren nog nooit ook maar een rooie rotcent van de staat gehad
altijd gewerkt, nooit ziek ( in 12 jaar slechts 3 x bij de doktor geweest, waarvan dit 1 x was )

Nu zoek ik dus hulp........
En wat denk je :idea:


slechts 18 maanden wachttijd voor een intakegesprek bij de GGZ :puke:

is hier toevallig een deskundige aanwezig :?:
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........

Gebruikersavatar
Turalyon
Berichten: 326
Lid geworden op: 16 aug 2011, 18:08
Real name: Gabriël
Locatie: The Netherlands

Re: tja, life sucks

Bericht door Turalyon » 10 jul 2012, 23:14

John,

Voorop gesteld: ik ben geen deskundige heb wel ervaring in het doorverwijzen/begeleiden van medewerkers naar hulpverleners in alle soorten.

Ben je gebonden aan GGZ? Er zijn vele instanties/bureaus die in dit soort hulp kunnen voorzien. Natuurlijk kost dat geld, echter hier kan je ziekenverzekeraar een rol in spelen of beter nog je werkgever. Ik meen dat ik begrepen heb dat je zelfstandige bent, dan gaat dat laatste niet op.

Ik zou inzetten op bemiddeling via je ziekenverzekeraar. Die kunnen wat betekenen in wachtrijbemiddeling zoals ze dat zelf noemen en mee adverteren. Mijn ervaring is dat je binnen enkele weken een gesprek moet kunnen hebben, al spelen de kosten altijd een rol. Echter als jij niet kan werken ben je duurder dan als je wel weer werkt dus snelle hulp is ook hun belang. Dat argument zou ik zeker inbrengen als er lastig wordt gedaan over de kosten.

Succes,

Gabriël
Pins: SS, T2, LOTR
Gone: Dr Who

Gebruikersavatar
jay-jay
Berichten: 837
Lid geworden op: 14 aug 2011, 12:05
Real name: john van gemeren
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: tja, life sucks

Bericht door jay-jay » 11 jul 2012, 07:54

Hoi gabriel, mijn vrouw is mijn werkgever....... :!:
het zit dus allemaal erg ingewikkeld in elkaar...

Ben nu wel bezig met een kleinere instantie, die schijnen wel wat te kunnen
helaas zit daar nu de vakantie tussen
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6169
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: tja, life sucks

Bericht door zwartepanter » 13 jul 2012, 16:59

Hoop dat ook dit snel goed voor je komt John, maar werk je dan niet meer in de slagerij/traiteurzaak?

Gebruikersavatar
jay-jay
Berichten: 837
Lid geworden op: 14 aug 2011, 12:05
Real name: john van gemeren
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: tja, life sucks

Bericht door jay-jay » 22 aug 2012, 20:27

zwartepanter schreef:Hoop dat ook dit snel goed voor je komt John, maar werk je dan niet meer in de slagerij/traiteurzaak?

sorry stef, had dit nog niet gelezen......

jawel, tot nu toe werk ik daar nog wel, maar het levert natuurlijk wel spanningen op.
en eenieder schrijft altijd, dat afstand nemen/houden het beste is !
helaas is dit niet mogelijk dus, vandaar ook dat ik misschien nog steeds in een redelijke dip zit nog

maar er glooit wel weer licht aan de horizon :tongue:

als het goed is, krijg ik binnen enkele weken de sleutel van mijn nieuwe huis.
voorlopig totdat ons oude huis nog niet verkocht is, moet ik gaan huren.

jammer maar helaas. zal overigens ook in belgie komen wonen :run:

wat vinden jullie hiervan ?

http://www.hebbes.be/Immo/huizen-te-huu ... s=1&Off=30

of deze misschien

http://www.zimmo.be/nl/weelde-2381/te-huur/huis/8CIOX/

of is er iemand die nog iets leuks te huur weet aan de grens met nederland, regio poppel-tilburg
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........

Gebruikersavatar
Cedric
Berichten: 827
Lid geworden op: 15 aug 2011, 20:48
Real name: Cedric Andries
Locatie: Belgium

tja, life sucks

Bericht door Cedric » 22 aug 2012, 20:54

Ik zou gaan voor het tweede, toch indien het water probleem in de veranda van de baan is. Maar ja, gewoon mijn mening natuurlijk.

Gebruikersavatar
jay-jay
Berichten: 837
Lid geworden op: 14 aug 2011, 12:05
Real name: john van gemeren
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: tja, life sucks

Bericht door jay-jay » 22 aug 2012, 21:14

Cedric schreef:Ik zou gaan voor het tweede, toch indien het water probleem in de veranda van de baan is. Maar ja, gewoon mijn mening natuurlijk.
water probleem in de veranda :?:
heb ik iets gemist nu.....of
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........

Gebruikersavatar
Cedric
Berichten: 827
Lid geworden op: 15 aug 2011, 20:48
Real name: Cedric Andries
Locatie: Belgium

Re: tja, life sucks

Bericht door Cedric » 22 aug 2012, 21:56

Wel op de eerste foto van de veranda waar de verwarming links staat kan je op de achtermuur water sporen zien., lopers.

Plaats reactie