Dag Iedereen 😊

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Wido Verhoeven
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2021, 15:12
Real name: Wido Verhoeven

Dag Iedereen 😊

Bericht door Wido Verhoeven » 12 apr 2021, 11:01

Mij ook eventjes voorstellen :)

Ik ben Wido wonende te Lede

Ouders hebben 15 jaar geleden een Terminator 2 en kort daarna een getaway 2 gekocht en deze hebben we nog altijd :)

Ze hadden een jaar of 10 geleden ook een playboy gekocht en die syaat hier ook nog :D

Wegens het feit dat we er minstens 5jaar niet meer op gespeeld hadden ben ik begonnen met deze terug perfect in orde te zetten

De voorbije maanden heb ik het speelveld volledig leeggemaakt bij alledrie, alles mooi opgekuisd en gewaxed, bij alledrie alles verandert voor led, alle flippers volledig gerebuild (spoelen, bushes, sleeves, ...)

Bij de getaway en terminator heb ik de meeste doorzichtige plastieken ook vervangen voor nieuwe omdat ze vergeeld waren.

De getaway heeft ook een nieuwe printplaat en een nieuwe fliptronic printplaat en ik heb bij zowel de T2 als de getaway alle printplaten binnen gestoken om alle condensatoren etc te vernieuwen

In de voorbije maanden volledig verslaafd geraakt en ondertussen nog een Batman the dark knight, een Twilight zone en een star trek the next generation bij gekocht en deze zijn ook al volledig led en er zijn een stuk of 20mods onderweg voor alle flipperkasten :)

Ik vind het een geweldige hobby en heb ondertussen al veel geweldige mensen leren kennen 😁

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1639
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: Dag Iedereen 😊

Bericht door kris-seeburg » 12 apr 2021, 11:54

Welkom hier Wido :cheers:

Gebruikersavatar
Q
Berichten: 3013
Lid geworden op: 12 aug 2011, 08:59
Real name: Steven
Locatie: Belgium

Re: Dag Iedereen 😊

Bericht door Q » 13 apr 2021, 07:29

Howdie Wido !! ;)
*** Q is good for you !! ***

mrzed
Berichten: 137
Lid geworden op: 30 mar 2012, 17:39
Real name: yves van ham

Re: Dag Iedereen 😊

Bericht door mrzed » 21 apr 2021, 19:17

Welkom

Plaats reactie