Hey

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
pjp
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 jul 2021, 07:45
Real name: Pieter Jan
Locatie: Mol

Hey

Bericht door pjp » 17 aug 2021, 15:29

Ik ben Pieter Jan en nieuw hier. Ben zelf 40 jaar en zat tijdens mij jeugd in een stamkroeg waar gelukkig ook een flipperkast stond (die regelmatig geswitched werd). Vooral de IJ en de TAF zijn mij bijgebleven.

Ik verhuis zelf met mijn gezin eind van deze maand naar onze droomwoning waar eindelijk ook plaats gaat zijn voor een (weliswaar kleine) man-cave. En daar zou een flipperkast wel heel goed in staan. :)

Dus heb mij dan ook hier ingeschreven om het laatste nieuws wat te volgens qua prijzen, aanbod, etc.

Het liefst zou ik een IJ aanschaffen maar met de huidige prijzen gaat dat mss niet haalbaar zijn. Het zou wel een kast moeten zijn met een leuke upper playfield. Vind ik zelf nogal belangrijk. En een medieval madness, POTC (JJP) en WoZ zijn dus al zeker niet haalbaar. Mss een WH2O wel. Of een TZ, maar die heb ik nog nooit gespeeld.

We zullen zien. ;)

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1639
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: Hey

Bericht door kris-seeburg » 17 aug 2021, 16:36

Welkom hier Pieter Jan :cheers:

Rock
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 mei 2021, 12:25
Real name: Peter
Locatie: Nederland

Re: Hey

Bericht door Rock » 18 aug 2021, 23:39

Welkom!

Een kleine man-cave zeg je, heb je een idee van de afmetingen?

pjp
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 jul 2021, 07:45
Real name: Pieter Jan
Locatie: Mol

Re: Hey

Bericht door pjp » 19 aug 2021, 07:05

Rock schreef:
18 aug 2021, 23:39
Welkom!

Een kleine man-cave zeg je, heb je een idee van de afmetingen?
3.85 op 3.5

Net genoeg voor 1 flipper, een darts en mss nog een arcade. :D

Rock
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 mei 2021, 12:25
Real name: Peter
Locatie: Nederland

Re: Hey

Bericht door Rock » 19 aug 2021, 15:09

Niets mis mee volgens mij, daar kun je wel 2 arcadekasten kwijt, zoals een racer en een upright.
Hoe meer ruimte je hebt, hoe groter de verleiding om meer kasten aan te schaffen.

Plaats reactie