Mijn flipper info

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
jan1964
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2021, 10:59
Real name: Eeckeman Jan

Mijn flipper info

Bericht door jan1964 » 27 aug 2021, 17:54

Hallo Iedereen,

Mijn eerste flipper was Alien poker van williams, de flipper was defect maar kreeg hem weer aan de praat door het vervangen van een defecte eeprom.
Mijn tweede flipper was Medusa ook van Williams, na herstelling werden zowel Alien poker en Medusa verkocht.
Mijn derde flipper was de Black night wederom van Williams, deze flipper werd gesloopt voor onderdelen, ik heb enkel nog het backglass
De flipper die ik nu nog heb staan is Funhouse van Williams, daar heb ik al heel wat plezier aan beleefd maar is toe aan wat herstellingswerken.
Ik hoop hier wat tips en tricks te mogen vinden ivm de probleempjes met deze flipper

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3864
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Mijn flipper info

Bericht door Richard Baan » 27 aug 2021, 18:19

Welkom
Medusa was waarschijnlijk Bally?
Black Knight slopen voor onderdelen moet je maar durven zeggen hier. ... ;)

Als je geïnteresseerd bent in techniek, zie mijn onderschrift voor wat technische artikelen zoveel mogelijk in jip en janneke taal (en dat moet ik dan weer durven zeggen hier :lol: ) uitgelegd. Misschien heb je er wat aan.
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

Gebruikersavatar
kris-seeburg
Berichten: 1640
Lid geworden op: 14 aug 2011, 10:45
Real name: Kris & Isabel
Locatie: Belgium

Re: Mijn flipper info

Bericht door kris-seeburg » 28 aug 2021, 07:22

Welkom hier Jan :cheers:

jan1964
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2021, 10:59
Real name: Eeckeman Jan

Re: Mijn flipper info

Bericht door jan1964 » 28 aug 2021, 14:51

Richard Baan schreef:
27 aug 2021, 18:19
Welkom
Medusa was waarschijnlijk Bally?
Black Knight slopen voor onderdelen moet je maar durven zeggen hier. ... ;)

Als je geïnteresseerd bent in techniek, zie mijn onderschrift voor wat technische artikelen zoveel mogelijk in jip en janneke taal (en dat moet ik dan weer durven zeggen hier :lol: ) uitgelegd. Misschien heb je er wat aan.
Ja inderdaad die medusa was een Bally, tis ook al een hele tijd geleden.
Ik heb zomaar niet die Black night gesloopt, deze flipper was waarschijnlijk op een maandag gemaakt, zelfs de cpu board binnen gebracht om te laten na zien maar de fouten bleven maar op stapelen dus een niet gemakkelijke keuze moeten maken.

Plaats reactie