Ik stel me voor

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Jacques
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 dec 2021, 09:48
Real name: Jacques VAN DEN BROECK

Ik stel me voor

Bericht door Jacques » 11 jan 2022, 16:11

Hallo, ik ben Jacques en zou graag 2 electro-mechanische flippers willen kwijt geraken wegens verhuis.
Het betreft een Gottlieb's 1973 en een Williams Jackpot 1971. Deze flippers zijn in goede staat maar af en toe zijn er problemen wegens slechte contacten.
Ik vraag me af of ik die flippers kan verkopen in deze staat, of moet ik ze eerst laten herstellen?
Ik woon in Brussel (Belgie).

MarcelZwolle1
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 dec 2021, 22:46
Real name: Marcel

Re: Ik stel me voor

Bericht door MarcelZwolle1 » 11 jan 2022, 18:22

Er zijn altijd wel liefhebbers voor, ongeacht de staat! Al zal veel afhangen van de prijs die je er voor wilt hebben!
(En natuurlijk levert het meer op als alles vlekkeloos werkt, maar dan moet je er ook eerst in investeren..)
Mijn eerste kast (Williams Firepower II) aan het opknappen... (en inmiddels een skill flight erbij gekocht)

Gebruikersavatar
Richard Baan
Berichten: 3849
Lid geworden op: 16 aug 2011, 09:20
Real name: Richard Baan
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Ik stel me voor

Bericht door Richard Baan » 12 jan 2022, 10:43

Electromechanisch wordt toch vaak voor een lagere prijs verkocht. Je kunt je afvragen of je daar veel winst mee hebt. Zeker als je ze laat herstellen. Als je het zelf kan is het inderdaad een goed advies.
Don't take life so seriously... It's not permanent.

http://pinball.beautyvof.com/

Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6150
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: Ik stel me voor

Bericht door zwartepanter » 12 jan 2022, 12:50

Ik heb wel interesse in de Hot Shot. Die mag voor mijn part in de staat zijn als die is.

Plaats reactie