Disco ball MOD - Deadpool Pro

Wat doen intussen de fabrikanten?
Plaats reactie
Loopking
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jan 2022, 10:08
Real name: Raymond van Amersfoort
Locatie: Hellendoorn
Contacteer:

Disco ball MOD - Deadpool Pro

Bericht door Loopking » 03 feb 2022, 08:54

Goedemorgen,

Heb een deadpool Pro waarbij een discoball geplaatst is met een losse kabel (dus niet werkend) en lees, zie veel
over het aansluiten ervan, maar vind nergens concreet waar ik deze kan aansluiten , is er iemand die mij een instructie kan sturen, of vertellen hoe ik de MOD kan installeren ? het is een disco ball zonder een externe lamp, de verlichting komt van onderuit....evt met een foto van de onderzijde van de machine -;)

greetz.

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5768
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: Disco ball MOD - Deadpool Pro

Bericht door Pascal » 03 feb 2022, 09:46

waar heb je die gekocht? welke shop?

Loopking
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jan 2022, 10:08
Real name: Raymond van Amersfoort
Locatie: Hellendoorn
Contacteer:

Re: Disco ball MOD - Deadpool Pro

Bericht door Loopking » 03 feb 2022, 10:26

Helaas niet traceerbaar...sorry, het is er 1 zonder een externe flasher/lamp, heb op een ander forum iets gelezen over mezel mods, maar die is volgens mij met een externe lamp erbij.

Loopking
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jan 2022, 10:08
Real name: Raymond van Amersfoort
Locatie: Hellendoorn
Contacteer:

Re: Disco ball MOD - Deadpool Pro

Bericht door Loopking » 03 feb 2022, 10:40

Deze info komt van Lermods (onderstaand) maar die matcht niet met mijn disco ball....zonder een externe flasher
Vooral items vanaf nummer 11/12....bij mij zitten er doorlus stekkers aan de discoball....die wellicht ergens op een node board zullen moeten komen of worden uitgewisseld.

Deadpool Disco Bal
1. Schakel uw machine uit!
2. Verwijder het glas en schuif het speelveld naar buiten en op de servicerails.
3. Verwijder backglas
4. De montage van de discobal vindt als eerste plaats.
5. U verwijdert eerst het bovenste plastic door de twee schroeven te verwijderen zoals op de afbeelding.
6. De discobal wordt gemonteerd op de achterste schroef op het plastic zoals op de foto te zien is. We hebben een langere schroef voorzien als dat nodig is. (zie foto) Er is schuim aan de onderkant van de discobalbevestiging die helpt trillingen en geluid van de motor te verminderen.
7. De spot wordt over de schroef gemonteerd net voor het Dazzler-plastic. Verwijder de moer en installeer de door ons geleverde inbuspaal. Installeer de spot over de inbuspaal en zet deze vast met de bijgeleverde schroef. (zie foto)
8. Laat de draden door het gat onder het onderste plastic lopen (het is het gat waar de draden voor de spinner doorheen gaan, of kan een nabijgelegen gat zijn.) Zorg ervoor dat draden niet binden bij het verlagen van het speelveld.
9. Bevestig het onderste plastic opnieuw.
10. We zullen nu de verbinding met het spel maken.
11. Monteer de zwarte doos op een open plek onder het speelveld relatief dicht bij de disco-insert.
12. De mod wordt uitgevoerd vanaf de 3-pins connector in de backbox (rechtsonder naast de voeding, zie foto). Het kan maar op één manier worden aangesloten, maar de zwarte draad moet aan de bovenkant zitten.
13. Voer de resterende draden en printplaten uit in het speelveld.
14. Sluit de twee rode connectoren van de spot en de discobal aan op de twee rode connectoren die van de printplaat komen.
15. Pak de fotosensor (witte draad) uit en voer deze naar de disco-insert op het speelveld (linkerkant bij de spinner)
16. Met behulp van tape (niet meegeleverd) bevestigt u de sensor aan het speelveld, zorg ervoor dat de sensor zich onder het lichtbord bevindt (zie foto). De sensor wordt geactiveerd wanneer de disco-insert oplicht, waardoor de discobal draait en de schijnwerper aangaat.
17. Bevestig eventuele losse draad en de printplaat met meegeleverde ritssluitingen.

Voor vragen kunt u contact met ons opnemen via info@lermods.com. Bedankt voor het kopen van deze mod.

Plaats reactie