Monteur gezocht (Zwole / Overijssel / NL)

Vragen en antwoorden over de technische kant van flippers
Plaats reactie
MarcelZwolle1
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 dec 2021, 22:46
Real name: Marcel

Monteur gezocht (Zwole / Overijssel / NL)

Bericht door MarcelZwolle1 » 10 apr 2023, 15:46

Goedendag allen,

Weet niet zo goed waar deze vraag hoort, dus probeer het hier, maar als iemand een betere plek weet, pas ik hem graag aan! (als dat kan)

Ik ben op zoek naar een monteur / 'reviseur' die mijn beide flipperkasten onderhanden wil nemen; betreft een Williams Firepower II en een Bell Skill Flight.
De firepower is grotendeels technisch ok, maar heeft vooral wat contact afstellingen etc. nodig, tevens zit ik nog wat te klungelen met de rubbers die niet goed op de plek willen. De Skill Flight is erg traag qua spel, loopt daardoor niet lekker en heeft een paar kleine technische zaken die niet zijn zoals ze horen (denk ik..)

Had een adresje die ze geheel wou reviseren, inclusief cabinet etc. maar wacht al bijna 1,5 jaar erop en deze persoon heeft nu zelf wat medische problemen dus dat duurt nog langer..

Zou mooi zijn als deze beide kasten in ieder geval weer goed speelbaar zijn..!

Kasten staan in Zwolle en het mooiste zou zijn als ze daar onderhanden genomen kunnen worden (heb zelf niet echt transport om ze ergens heen te brengen).

Over de kosten komen we vast wel uit!

Hoop dat iemand mij kan (en wil) helpen!
Mijn eerste kast (Williams Firepower II) aan het opknappen... (en inmiddels een skill flight erbij gekocht)

Pinballdokter
Berichten: 46
Lid geworden op: 13 apr 2023, 20:20
Real name: John Snel

Re: Monteur gezocht (Zwole / Overijssel / NL)

Bericht door Pinballdokter » 13 apr 2023, 20:31

Hi Marcel,

Zwolle is niet zo ver bij mij vandaan. Wellicht kan ik je helpen. Stuur me maar een bericht als je wilt.

Groet John

Plaats reactie