Gezocht: Star Wars - Manalorian - Munsters in premium of LE

Flippers of onderdelen gezocht
Gesloten
Olivier DW
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 nov 2023, 22:22
Real name: OLIVIER DE WITTE

Gezocht: Star Wars - Manalorian - Munsters in premium of LE

Bericht door Olivier DW » 14 dec 2023, 19:58

Hallo iedereen,

ik ben er ondertussen aan uit dat ik 1 van deze 3 zou willen aankopen in premium of LE.

Vind er voorlopig enkele op Duits forum maar is ver rijden (lees: 8u heen) en zomaar transport boeken vind ik te gevaarlijk.
Zie ook dat de Mandalorian LE bij 3 personen al enkele maanden te koop staat en daalt in vraagprijs...

Zie er ook enkele staan bij Nederlandse of Waalse dealers maar heb de indruk dat deze te duur staan in prijs (voorlopig wel nog niet beginnen onderhandelen over de prijs).

Toevallig iemand tips waar er in een straal van 350 km rond Gent zo'n kast te koop staat?
Of iemand hier op het forum 1 staan die eventueel van eigenaar mag wisselen? :lol:

Dank voor feedback,
Olivier

Gebruikersavatar
jjj080
Berichten: 729
Lid geworden op: 17 sep 2011, 10:09
Real name: JAN VERHEUEN
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Gezocht: Star Wars - Manalorian - Munsters in premium of LE

Bericht door jjj080 » 15 dec 2023, 09:42



Star Wars - The Mandalorian Premium Edition € 9.400,00 € + BTW (op bestelling, komt uit buitenland) NIB
Afhaal Zegelsem.



Olivier DW schreef:
14 dec 2023, 19:58
Hallo iedereen,

ik ben er ondertussen aan uit dat ik 1 van deze 3 zou willen aankopen in premium of LE.

Vind er voorlopig enkele op Duits forum maar is ver rijden (lees: 8u heen) en zomaar transport boeken vind ik te gevaarlijk.
Zie ook dat de Mandalorian LE bij 3 personen al enkele maanden te koop staat en daalt in vraagprijs...

Zie er ook enkele staan bij Nederlandse of Waalse dealers maar heb de indruk dat deze te duur staan in prijs (voorlopig wel nog niet beginnen onderhandelen over de prijs).

Toevallig iemand tips waar er in een straal van 350 km rond Gent zo'n kast te koop staat?
Of iemand hier op het forum 1 staan die eventueel van eigenaar mag wisselen? :lol:

Dank voor feedback,
Olivier

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5778
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: Gezocht: Star Wars - Manalorian - Munsters in premium of LE

Bericht door Pascal » 15 dec 2023, 16:24

Olivier DW schreef:
14 dec 2023, 19:58
Hallo iedereen,

ik ben er ondertussen aan uit dat ik 1 van deze 3 zou willen aankopen in premium of LE.

Vind er voorlopig enkele op Duits forum maar is ver rijden (lees: 8u heen) en zomaar transport boeken vind ik te gevaarlijk.
Zie ook dat de Mandalorian LE bij 3 personen al enkele maanden te koop staat en daalt in vraagprijs...

Zie er ook enkele staan bij Nederlandse of Waalse dealers maar heb de indruk dat deze te duur staan in prijs (voorlopig wel nog niet beginnen onderhandelen over de prijs).

Toevallig iemand tips waar er in een straal van 350 km rond Gent zo'n kast te koop staat?
Of iemand hier op het forum 1 staan die eventueel van eigenaar mag wisselen? :lol:

Dank voor feedback,
Olivier
heb je een flipper om te ruilen?

Gebruikersavatar
inkochnito
Berichten: 742
Lid geworden op: 16 aug 2011, 20:39
Real name: Peter Koch
Locatie: The Netherlands

Re: Gezocht: Star Wars - Manalorian - Munsters in premium of LE

Bericht door inkochnito » 15 dec 2023, 19:05

Ik heb een Mandolorian Premium staan die voor een juiste prijs weg mag.
Weinig spelen staan er op.
173 lifetime games.
Nooit in exploitatie gestaan.
Ik heb hem zelf uit de doos gehaald, dus eerste eigenaar.

Peter
(Piershil, Nederland)

Olivier DW
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 nov 2023, 22:22
Real name: OLIVIER DE WITTE

Re: Gezocht: Star Wars - Manalorian - Munsters in premium of LE

Bericht door Olivier DW » 24 dec 2023, 10:38

Goeie morgen,

het is deze geworden :D

Wel gisterenavond al een breuk gehad :? maar zal daar in het juiste onderwerp meer in vertellen want voorlopig geen oplossing voor probleem

Fijne Kerstfeesten,

Olivier
Bijlagen
IMG-20231224-WA0013.jpg

robadams
Berichten: 164
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:20
Real name: Rob Adams

Re: Gezocht: Star Wars - Manalorian - Munsters in premium of LE

Bericht door robadams » 24 dec 2023, 12:34

Gefeliciteerd Olivier, daar kom je zeker de feestdagen mee door :good:

Gesloten