Pagina 1 van 1

Gold Wings Revamp

Geplaatst: 25 mar 2026, 21:21
door 16bitgium
Hoi in Februari heb ik deze goldwings op de kop kunnen tikken maar ik heb er nog een issue mee.
De switch achteraan bij de veer is steeds gesloten bij mij . Dit komt om dat ofwel de veer te strak is of omdat het ijzertje niet door een dop wordt naar beneden gehouden. Ik had gepost op Pinside want zag eigenlijk dat al de fotos daar ook geen dop hadden. Kan iemand me in de goede richting wijzen ? Voorlopig heb ik de veer gewoon ontkoppeld en speelt hij wel goed voor de rest.
IMG_0451.jpg

Re: Gold Wings Revamp

Geplaatst: 26 mar 2026, 20:51
door Richard Baan
Wat bedoel je met "veer"?

Re: Gold Wings Revamp

Geplaatst: 27 mar 2026, 10:37
door 16bitgium
Ik bedoel dit met veer :
https://www.pinball.center/en/springs/7 ... 0-362.html

een spring in het engels.

Re: Gold Wings Revamp

Geplaatst: 27 mar 2026, 11:30
door Richard Baan
En hoe zit die op jouw switch?
Veelal zit daar namelijk geen veer op.

Re: Gold Wings Revamp

Geplaatst: 27 mar 2026, 14:01
door 16bitgium
Onder de switch hangt een plaatje met een gaatje. Daar zit dan de veer door en die is op zijn beurt verbonden aan het bruggetje dat omhoog gaat als de bal er door rolt.

Ik vind niet direct een foto online ,ik zal er één maken

Re: Gold Wings Revamp

Geplaatst: 03 apr 2026, 10:09
door 16bitgium
Richard Baan schreef:
27 mar 2026, 11:30
En hoe zit die op jouw switch?
Veelal zit daar namelijk geen veer op.
Opgelost:
De bout zat de vast waardoor de gate omhoog trok en de veer de switch sloot. kwartslag losser en alles was opgelost

Re: Gold Wings Revamp

Geplaatst: 03 apr 2026, 12:08
door Richard Baan
:good: