Metallica

Wat doen intussen de fabrikanten?
Gebruikersavatar
ruud
Berichten: 249
Lid geworden op: 15 aug 2011, 22:07
Real name: Ruud Wouters
Locatie: The Netherlands

Re: Metallica

Bericht door ruud » 07 sep 2013, 21:21

May schreef:In Sint Niklaas met de metallica gespeeld en eerlijk niets van problemen.
De hamer werkte perfect enkel de mystery die iedere keer 500000 geeft.


May
Ik speel nog steeds op 1.20 en volledig out of the box. :angel:

Tjah, soms mist hij een lock en dat is al, wel begint me het vele multiballen me nu een beetje tegen te staan en ben ik heel benieuwd naar de andere modussen die nog komen moeten.
Sommige quotes refereren hier al aan, maar er gebeurt nog niks.
En soms krijg ik ook FEUL ipv 500.000.

Al met al prima kastje, al heel wat (niet flipperende) bezoekers spreken over een adrealinerush als ze aan het spelen zijn.
Nederlands flipperkampioen 2018

starboy67
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 jul 2012, 15:46
Real name: Jantje van steelandt

Re: Metallica

Bericht door starboy67 » 28 sep 2013, 22:43

Ik heb vandaag mijn nieuwe "magnet board print" gestoken en werkt zeer goed bij mij. Nog geen enkele keer een ghost hammer of dergelijke.. Ik zie alleen de bal een beetje wiegelen op de magneet als't zover is.. Maar uiteindelijk vliegt hij toch de kist in.

Met al mijn versies heb ik ook bij de "Mystery" eens Fuel.

Heb sinds kort de Flipper Fidelity speakers geïnstalleerd en is echt maf om te spelen :hypno:

Het enigste minpuntje dat me nog stoort is dat wanneer je de bal kwijtspeelt dat de muziek en alle andere geluiden kortweg gwn stopt en muisstil is.. vind ik wel wat cheap.

Kijk echt uit naar de nieuwe update voor deze kast..

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Metallica

Bericht door Cenobyte » 29 sep 2013, 10:23

Hoe kom je aan zo'n nieuwe print?
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

starboy67
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 jul 2012, 15:46
Real name: Jantje van steelandt

Re: Metallica

Bericht door starboy67 » 29 sep 2013, 14:11

Cenobyte schreef:Hoe kom je aan zo'n nieuwe print?
Via je distributor.

Gebruikersavatar
ruud
Berichten: 249
Lid geworden op: 15 aug 2011, 22:07
Real name: Ruud Wouters
Locatie: The Netherlands

Re: Metallica

Bericht door ruud » 29 sep 2013, 21:33

dan gaan we die eens bellen.
Nederlands flipperkampioen 2018

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5778
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: Metallica

Bericht door Pascal » 07 okt 2013, 15:46

heb ook het nieuwe printje en vind het een hele verbetering maar nog niet perfect

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Metallica

Bericht door Cenobyte » 07 okt 2013, 15:58

Bij mij slaat ie sinds het nieuwe printje steeds op mijn vinger :lol:
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
ruud
Berichten: 249
Lid geworden op: 15 aug 2011, 22:07
Real name: Ruud Wouters
Locatie: The Netherlands

Re: Metallica

Bericht door ruud » 09 okt 2013, 20:56

:love:

Bij mij deed de kast het al goed, en nu nog beter !!!!

En ook grappig, toen ik versie 1.20 inlade moest tie ongeveer 134 miljoen coderegels verwerken.
Bij versie 1.22 maar ongeveer 85 miljoen.

En ik heb maar een groot verschil gemerkt.
Bij 1,20 moest je steeds de slang schieten om deze te openen.
Nu is het voldoende om een van de verlichte slang inserts te schieten, en dan gaat tie alweer open.

Geeft toch weer wat meer snelheid aan het spel.

:rock:
Nederlands flipperkampioen 2018

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Metallica

Bericht door Cenobyte » 10 okt 2013, 08:20

De nieuwste software revisie moet ik nog installeren. Gisteren het nieuwe bordje geïnstalleerd, maar wat mij opviel (en raar leek) is dat het nieuwe bordje een "revisie C" was. Het bordje wat UIT mijn LE kwam was ook al een revisie C. Vreemd?

Ik heb wel de indruk dat met software 1.20 en het nieuwe (?) bordje de hamer beter werkt. Paar potjes gespeeld en geen missers gehad.

Hulde trouwens aan Game XL voor snelle service inzake dit nieuwe bordje! :)
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
David Pinball Wizz
Berichten: 4377
Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
Real name: David Deturck
Locatie: Belgium

Re: Metallica

Bericht door David Pinball Wizz » 12 nov 2013, 14:33

3 dagen terug:

Steve Ritchie just said at the Houston show that an update for Metallica would be in the near future ( month ?) due to all the complaints. He also stated that AC/DC would possibly get another code update and that Xmen would probably not.

He did say that the software guys were now making Metallica a priority...


persoonljke noot... het mag wel, want zoals hij nu is vind ik er weinig tof aan buiten wat losse onafhankelijke multiballen en een combo ding die erin zit. De muziek is naar mijn mening niet goed geïntegreerd zoals dat bij rolling stones of acdc was.. Kben benieuwd want er zit toch potentieel in..
IFPA Country Director Belgium

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Metallica

Bericht door Cenobyte » 12 nov 2013, 15:38

David Pinball Wizz schreef:persoonljke noot... het mag wel, want zoals hij nu is vind ik er weinig tof aan buiten wat losse onafhankelijke multiballen en een combo ding die erin zit. De muziek is naar mijn mening niet goed geïntegreerd zoals dat bij rolling stones of acdc was.. Kben benieuwd want er zit toch potentieel in..
Die muziekintegratie is volgens mij gewoon een bewuste keuze van de maker. Ik stoor me daar overigens niet aan en vind het wel prettig dat ik aan het begin een nummer kan kiezen wat grotendeels door het spel heen aanwezig blijft. Voor mij hoeft de muziek niet gekoppeld te zijn aan modes.

Wellicht kan er wel wat uitbreiding komen in de modes, maar per saldo vind ik het nu al een leuke kast. Niet alles hoeft even ingewikkeld te zijn als LOTR ;)
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5778
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: Metallica

Bericht door Pascal » 12 nov 2013, 21:48

spiderman: software lyman sheats: goede softwareversie na meer dan 1 jaar
ac/dc: software lyman sheats: goede softwareversie na ongeveer 9 maanden
metallica: software lyman sheats: goede softwareversie...ik denk ten vroegste met neiuwjaar...

dun d
Berichten: 86
Lid geworden op: 03 mei 2013, 07:20
Real name: dirk

Re: Metallica

Bericht door dun d » 13 nov 2013, 07:23

Die upgrade voor de Met moet er gewoon komen. Ik heb er ook 1 maar de kast is gewoon niet af. Er is geen wizard mode, geen band member modes, crank it up lampje is nutteloos, mystery hole is geen mystery, etc etc

Ik denk dat nu met die mm release er wel wat druk op stern is gekomen. Ze waren de enige fabrikant ter wereld "van redelijke omvang dan" (met jersey jack - maar die uitlevering van de woz gaat ook nog niet met de massas).

Planetary pinball heeft daar binnen twee uur tijd voor meer dan 8 miljoen euro aan orders gehad. Een groot gedeelte daarvan was waarschijnlijk in het komende jaar wel naar stern gegaan als die mm er niet was geweest (ze zullen het niet toegeven bij stern maar ik denk dat ze er gruwelijk de pest in hebben) Het is jammer dat stern geen verkoopcijfers van kasten heeft maar ik denk dat de star trek en "the walking dead" echt niet goed gaan verkopen. Ze moeten hier gewoon last van hebben. star trek is trouwens wel echt een hele vette kast!

Het minste wat ze kunnen doen is inderdaad luisteren naar de klanten en die software oppoetsen. Eigenlijk is het niet meer dan normaal vind ik. Wat gezonde concurrentie is niet verkeerd denk ik en wij als flipperaars plukken daar de vruchten van "hoop ik".

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Metallica

Bericht door Cenobyte » 13 nov 2013, 14:30

dun d schreef:Die upgrade voor de Met moet er gewoon komen. Ik heb er ook 1 maar de kast is gewoon niet af. Er is geen wizard mode, geen band member modes, crank it up lampje is nutteloos, mystery hole is geen mystery, etc etc
Daar heb je inderdaad wel gelijk in. Er ontbreekt nog wel het een en ander als je het zo bekijkt. Mij waren die zaken nog niet opgevallen omdat ik het eigenlijk nu al een lekkere flipper vind, maar lampjes/zaken op een speelveld die nog geen softwarematige ondersteuning hebben dat kan eigenlijk niet inderdaad.
Ik denk dat nu met die MM release er wel wat druk op stern is gekomen. Ze waren de enige fabrikant ter wereld "van redelijke omvang dan" (met jersey jack - maar die uitlevering van de woz gaat ook nog niet met de massas).
Ik hoop dat we daar inderdaad de vruchten van gaan plukken en dat het geen wrange vruchten zullen zijn. Ik krijg de indruk dat er hier een relatief klein bedrijfje is met ontzettend veel hooi op hun vork en ik hoop van harte dat dat allemaal goed gaat lopen. Waar ik bang voor ben is de productiesnelheid: hebben die eigenlijk al eens een blik in hun fabriek gegeven? Ik weet niet wat hun productiecapaciteit is, anders gaat die levertijd wel erg lang worden?
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Gebruikersavatar
ruud
Berichten: 249
Lid geworden op: 15 aug 2011, 22:07
Real name: Ruud Wouters
Locatie: The Netherlands

Re: Metallica

Bericht door ruud » 13 nov 2013, 21:45

Nou, voor mij kan die update niet snel genoeg komen.

Ik begin me nu toch echt te vervelen achter die kast.
:cry:
Nederlands flipperkampioen 2018

Gebruikersavatar
Baron Shadow
Berichten: 1647
Lid geworden op: 17 aug 2011, 18:50
Real name: Ruud Kooij
Locatie: The Netherlands

Re: Metallica

Bericht door Baron Shadow » 13 nov 2013, 22:01

Tja het leuke gedeelte zit ook aan de voorkant :lol:
Take my advice...I don't use it anyway....

Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.

dun d
Berichten: 86
Lid geworden op: 03 mei 2013, 07:20
Real name: dirk

Re: Metallica

Bericht door dun d » 13 nov 2013, 22:59

Ik heb vorige week die post gedisabled. Wou het eigenlijk niet doen maar goed. Ik begon me ook te vervelen net als ruud. De kast is echt helemaal anders en super super snel. Echt een aanrader!! Je kan altijd terug he

Gebruikersavatar
Jiggy
Berichten: 728
Lid geworden op: 21 jun 2012, 08:22
Real name: Jiggy
Locatie: The Netherlands

Re: Metallica

Bericht door Jiggy » 17 nov 2013, 18:55

dun d schreef:Die upgrade voor de Met moet er gewoon komen. Ik heb er ook 1 maar de kast is gewoon niet af. Er is geen wizard mode, geen band member modes, crank it up lampje is nutteloos, mystery hole is geen mystery, etc etc
Bij Transformers duurder het anderhalf tot 2 jaar nadat deze uitgebracht was tot deze echt goed speelbaar was...
Hoop doet leven! :)

mvg,
Arno

dun d
Berichten: 86
Lid geworden op: 03 mei 2013, 07:20
Real name: dirk

Re: Metallica

Bericht door dun d » 17 nov 2013, 19:47

Ik las gisteren op pinside dat iemand met stern had gesproken (weet nie wie) maar goed. Voor x-men komt geen update
meer, metallica staat op top priority en daarna komt ernog een acdc update.

dun d
Berichten: 86
Lid geworden op: 03 mei 2013, 07:20
Real name: dirk

Re: Metallica

Bericht door dun d » 17 nov 2013, 19:52

Zie net de volgende update komt toch iets voor xmen

4 HOURS AGO | # QUOTE | !! | IGNORE
I hear you guys I can tell you this:
X MEN code update is in the works right now
Metallica HUGE update should be here before XMAS
Lastly more Star Trek updates on the way also

Gebruikersavatar
diesel64
Berichten: 2116
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:40
Real name: Kristof
Locatie: Belgium

Re: Metallica

Bericht door diesel64 » 17 nov 2013, 20:08

Die info komt van een onbetrouwbare bron. We zullen wel zien...
No shirt. No shoes. No pinball.

dun d
Berichten: 86
Lid geworden op: 03 mei 2013, 07:20
Real name: dirk

Re: Metallica

Bericht door dun d » 17 nov 2013, 21:20

Ik weet het natuurlijk ook niet, maar goed we hopen er maar get beste van. Ik snap eigenlijk net waarom er vanuit stern geen informatie komt. Het lijkt mij dat wanneer ze gewoon duidelijkheid scheppen en 1x in de zoveel tijd een update geven van waar ze mee bezig zijn, ze een hoop goodwill kweken. Maar ja er zal wel een goede reden hebben waarom ze het op deze manier doen.

Gebruikersavatar
yorkie
Berichten: 1012
Lid geworden op: 11 aug 2011, 19:15
Real name: Glenn Verhoosele
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Metallica

Bericht door yorkie » 19 nov 2013, 12:29

dun d schreef:Ik weet het natuurlijk ook niet, maar goed we hopen er maar get beste van. Ik snap eigenlijk net waarom er vanuit stern geen informatie komt. Het lijkt mij dat wanneer ze gewoon duidelijkheid scheppen en 1x in de zoveel tijd een update geven van waar ze mee bezig zijn, ze een hoop goodwill kweken. Maar ja er zal wel een goede reden hebben waarom ze het op deze manier doen.
Waarschijnlijk omdat het moeilijk te voorspellen is wanneer een update daadwerkelijk gaat klaar zijn. Misschien begint men er ook aan met een deadline ifv een budget en van zodra ze dan zien dat dit niet haalbaar is...
Als je dan al beloftes maakt, ligt dit allemaal moeilijker.

Gebruikersavatar
David Pinball Wizz
Berichten: 4377
Lid geworden op: 15 aug 2011, 07:44
Real name: David Deturck
Locatie: Belgium

Re: Metallica

Bericht door David Pinball Wizz » 27 nov 2013, 14:21

't Is thanksgiving in the US.. hopelijk heeft Stern een cadeauke klaar..
IFPA Country Director Belgium

Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Metallica

Bericht door Cenobyte » 24 dec 2013, 23:23

Nog steeds 1.22 de laatste officiële update? En 1.23 de onofficiële?
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Plaats reactie