Vragen en antwoorden over de technische kant van flippers
-
starboy67
- Real name: Jantje van steelandt
Bericht
door starboy67 » 27 feb 2014, 20:27
De 4-pin connnector die LINKS naar de A zit met dat enkel draadje. Weet iemand waar dit naartoe leid ?
Heb tijdens het monteren van mijn nieuwe speakers dit draadje ergens losgemaakt en nu hangt het gewoon los..
Alleen de subwoofer werkt niet dus ik veronderstel dat het daar iets mee te maken heeft..
Alvast bedankt.

-
flippers.be
- Real name: AE
-
Contacteer:
Bericht
door flippers.be » 28 feb 2014, 09:38
Om je niet het pasklare antwoord te geven maar je te leren hoe dit zelf op te zoeken want moeilijk is het echt niet: kijk eens naar de schemas in je handleiding..
1/ Kijk op het printje welk connector nummer er bij staat gedrukt. Jxxx
2/ Zoek dan in de handleiding het schema voor het soundboard. Staat rechts onder in de hoek normaal gezien, mogelijk zijn er 2 blz.
Je zegt niet voor welke kast het is, maar je hebt niet de gewone operator manual nodig maar het boek met enkel schemas in.
3/ Zoek tot je dat connector nummer vindt..
4/ Kijk dan wat er bij staat waar de draadjes naartoe gaan..
Succes..
-
starboy67
- Real name: Jantje van steelandt
Bericht
door starboy67 » 28 feb 2014, 14:51
flippers.be schreef:Om je niet het pasklare antwoord te geven maar je te leren hoe dit zelf op te zoeken want moeilijk is het echt niet: kijk eens naar de schemas in je handleiding..
1/ Kijk op het printje welk connector nummer er bij staat gedrukt. Jxxx
2/ Zoek dan in de handleiding het schema voor het soundboard. Staat rechts onder in de hoek normaal gezien, mogelijk zijn er 2 blz.
Je zegt niet voor welke kast het is, maar je hebt niet de gewone operator manual nodig maar het boek met enkel schemas in.
3/ Zoek tot je dat connector nummer vindt..
4/ Kijk dan wat er bij staat waar de draadjes naartoe gaan..
Succes..
Hallo,
bedankt voor je tip het is een connector J505, het is voor mijn BS Dracula. Zal het eens opzoeken als ik thuis ben.
thanks !!!