Pagina 1 van 1
RFM capture multiball
Geplaatst: 11 jan 2015, 15:37
door glenn pellis
Bij Revenge from mars de instelling bij feature adjustments,
light Lock capture loops, on of off
wat is het verschil?
als ik deze op pff zet werkt het blijkbaar zoals het hoort
staat deze setting op on kan ik niet de locks aanzetten
Re: RFM capture multiball
Geplaatst: 11 jan 2015, 16:26
door Sacriloco
Als die setting op "On" staat gaat de lock ball een loop zijn en wordt deze niet tegengehouden aan de ballgates bij de bumpers. Het is echter niet het geval dat je de bal niet meer locked, dat gebeurt nog altijd maar je doet een loop ipv naar de pop bumpers te gaan.Als je volgende settings aanpast krijg je echt meer flow in het spel:
Added the ability to loop the ball under certain conditions.
(Scenes where the shot does nothing, or if LOCK is lit let the ball loop around.)
Adjustments are added to control this behavior. (Default: OFF)
Added an adjustment to let the ball loop through the loop shots during bonus wave sudden death.
Adjustment "Bonus Wave Ending" has 2 settings:
"Ramps+Loops" (original behavior) and ""Ramp Only" (new behavior)