Na jaren geduldig wachten, heb ik gisteren een AFM gescoord. Waarom zeg ik geduldig, ik ben al jaren "stuff" voor die kast aan het kopen links en rechts en nu is het het moment gekomen om mijn projectje te starten. Ik heb nieuwe cabinet decals (the good stuff) en quasi alles nieuw wat op het speelveld staat (ramps, targets, plastics, protectors...). Ik ben er enkel nog niet aan uit hoe ik de schade op het speelveld ga aanpakken. Niet dat er bloot hout te zien is, maar een paar decals zijn wel beschadigd en hier en daar moet er wat geretoucheerd worden. Misschien een spoedcursus air brush volgen of ergens laten doen, daar ben ik nog niet uit.
Vanzelfsprekend worden alle boards preventief gereviseerd.
Het is ook de bedoeling van de kast wat te pimpen. In principe komt er al zeker de led mod op de mini saucers en ik denk dat ik ook ga proberen om leds in de ogen van de martians in te bouwen, maar dat schijnt niet zo evident te zijn. Heeft iemand nog weet van andere mods/pimps voor die kast ?
Ik heb hier al één en ander opgestoken in andere topics, maar heeft iemand nog specifieke tips wat dat schuren betreft ? Want zo te zien ben je daar wel even mee bezig.
Ik heb ook plannen om eerstdaags een klein experimentje te (laten) doen op het werk met een oude lockdown bar...