Ik ben op zoek naar een Super Mario Bros van Gottlieb.

Hoeft niet te werken, mag poetswerk aan zijn of zelfs een print in ontbreken.
Zolang de prijs correct is en hij in nette staat is, dat is het belangrijkste

andrea buy italyBingovit schreef:De zoektocht wat uitbreiden...
Iemand die een Stern Star Wars, Family Guy, Spider-Man, Junk Yard of iets dergelijks in de aanbieding heeft?
Ben ik de enige die dat serieus stevige prijzen vind voor de staat dat ze in zijn?andrea buy italy![]()
shipping 180,00 € op palet, kunnen er 2 opBingovit schreef:Ja €3200 voor nen Family Guy met redelijk wat speelveldschade vind ik inderdaad ook zeer stevig![]()
En dan idd nog shipping ed.
stuur maar je adresjes in pm aub, wij werken enkel met firma's met intracommunautair btw nrPitchie schreef:Ben ik de enige die dat serieus stevige prijzen vind voor de staat dat ze in zijn?andrea buy italy![]()
Als ge bereid zijt om international shipping te betalen, ken ik wel betere adresjes in Italië en Spanje maar momenteel niks van op uwe wishlist ginder.
juist mailke gekregen van andrea JUST ARRIVED :jjj080 schreef:shipping 180,00 € op palet, kunnen er 2 opBingovit schreef:Ja €3200 voor nen Family Guy met redelijk wat speelveldschade vind ik inderdaad ook zeer stevig![]()
En dan idd nog shipping ed.
3200,00 € : italiaanse btw 22 %° moet er nog af als je btw nummer hebt = 2622,95 €
de CFO![]()
![]()
vroeger konde daar aan lage prijzen kopen, denk dat andrea ne keer op internet gekeken heeft
Ik denk dat 99% van de forumleden niet professioneel actief zijn in de amusementsspelen en dus ook niet zonder BTW kunnen kopen bij Andrea. Het is overigens niet zomaar 'een BTW nummer hebben'. Slechts een kleine minderheid van de mensen met een BTW nummer hebben een activiteit die fiscaal toelaat om flippers in de zaak in te brengen en de BTW daarop te recupereren.stuur maar je adresjes in pm aub, wij werken enkel met firma's met intracommunautair btw nr
andrea verkooopt ook particulier naar particulierPitchie schreef:Ik denk dat 99% van de forumleden niet professioneel actief zijn in de amusementsspelen en dus ook niet zonder BTW kunnen kopen bij Andrea. Het is overigens niet zomaar 'een BTW nummer hebben'. Slechts een kleine minderheid van de mensen met een BTW nummer hebben een activiteit die fiscaal toelaat om flippers in de zaak in te brengen en de BTW daarop te recupereren.stuur maar je adresjes in pm aub, wij werken enkel met firma's met intracommunautair btw nr
Kortom, voor 99% van de mensen hier is het interessanter om particulier-particulier te handelen, net zoals een particulier die een 2dehandswagen zoekt, ook weinig boodschap heeft aan bedrijfswagens omdat hij daar BTW op moet betalen en die dus per definitie duurder is dan dezelfde auto van een particulier. . De adressen die ik heb zijn particulieren, hobbyisten/verzamelaars zoals velen hier en verkopen particulier zonder BTW. Voor u dus geheel niet interessant, dat snap ik ook.
williams / bally zetten wij niet meer in exploitatie...Pascal schreef:Bingovit schreef: Junk Yard of iets dergelijks
https://link.marktplaats.nl/m1410151290
nopezwartepanter schreef:Een Mustang pro?
Mustang lijkt me echt geen goede cafeflipperzwartepanter schreef:Ik bedoel voor Evert een mustang pro...
valt toch mee bij onsBingovit schreef:Mustang lijkt me echt geen goede cafeflipperzwartepanter schreef:Ik bedoel voor Evert een mustang pro...
Thx maar ik zoek een goedkopere toevoegingSilverballgames schreef:Ik heb een Star Wars LE te koop.