toon van turnhout heeft er nog eentje te koop

stevige prijs 8K, maar wel een HUO

Voor de prijs van een volkswagen golf koop je een dozijn tweedehands lada's en honderden trotinetten .RonnyH schreef:
En Dennis heeft helemaal gelijk voor dergelijke bedragen kan je je gameroom aardig vullen met andere flippers.
Heb zelf deze week gehoord dat de kingpin terug kans maakt.maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de nieuwe serie er nu toch echt aan gaat komen
nu iedereen die heeft aanbetaald de hoop heeft opgegeven (bijna iedereen)
want voor 4000 dollar is het een koopje
Natuurlijk niet, iedereen die 7-8k wilt/kan geven aan een MM heeft er nu ééntje gekocht. Dus als die mensen hun kast beu zijn, gaat niemand ze kopen aan 7-8k en zakken de prijzen terug naar "normaal". Gewoon een kwestie van tijd.RonnyH schreef: Moet wel zeggen dat de lol om zo'n kast een keer echt in het bezit te krijgen zo langzamerhand wel verdwijnt.
probleem is dat je MM niet rap beu bentGunske schreef:
Natuurlijk niet, iedereen die 7-8k wilt/kan geven aan een MM heeft er nu ééntje gekocht. Dus als die mensen hun kast beu zijn, gaat niemand ze kopen aan 7-8k en zakken de prijzen terug naar "normaal". Gewoon een kwestie van tijd.
en zoals het leden aantal hier op 't forum groeit, komen er ook steeds meer liefhebbers bij die met een goedkoop flipperke beginnen en na een tijdje toch naar de duurdere modellen overschakelen, dus de vraag zie ik ook nog niet direkt wegvallen..pinballwars schreef:probleem is dat je MM niet rap beu bent
als ge da maar weetg94 schreef:Er zitten hier anders op dit forum een paar heel actieve jonge 20-ers hoor...
Nie moeilijk, ze mogen nie op den MB spelen van de pa.gunther schreef:Ik denk wel dat er over 20 jaar geen flipperaars meer zullen zijn...
Als je nu naar de gemiddelde leeftijd kijkt van flippereigenaars![]()
Er melden zich mss wel meer leden aan nu, of mensen ontdekken terug iets van in hun jeugd, maar als we eerlijk zijn, verjongt onze hobby niet echt. Als ik naar de tienerss kijk die hier in huis rondlopen, die hebben totaal geen interesse in de flippers die hier staan.
Het is een beetje zoals de duivensport, op termijn gedaan als er geen opvolging is, en die is er jammer genoeg niet.![]()
Voila, er zijn zelfs jeugdig en ferme madammen die fanatiek flipperen(maar wel wree moeten lachen met mijn 'flippergedrag')glenn pellis schreef: en vergeet ook kinky EB niet, die is maar een jaarke ouder als den deze, en nog actiever dan mij met zijn exploitatie
Wij zijn gisterennacht zelfs nog om 02.00u een flipper gaan herstellen op caféRichard Baan schreef: Vooralsnog zie ik een speelautomaat die (met de bewegende onderdelen) onderhoud nodig heeft en veel kost. En ik zie een cafe-eigenaar die een monteur in de avonddienst opbelt om even langs te komen want de bal ligt vast....