https://sternpinball.com/game/the-manda ... 0511_Mando

Indeed Le uitverkocht en nog nooit gezien van Stern dat het zo snel gaat.cardanmoto schreef: ↑24 mei 2021, 09:04weinig interesse?
hier op forum wat stil ...ja
maar de mandalorian le was al voor de
release hier in belgie uitverkocht.
de eerste zending pro's verwacht end juni
waren 2 dagen na release allemaal gereserveerd.
Klinkt goed Peter, mooie aankopen en kom maar op met de PPO daninkochnito schreef: ↑25 mei 2021, 18:45Ik heb onlangs gehoord van Leroy van Game Castle dat de import tax definitief niet door gaat.
Dus geen extra 25%.
Maar dat is allemaal van horen zeggen.
Ik ben er vanuit gegaan dat Leroy de waarheid spreek (tikt) en heb daarom dan ook een Mandalorian Premium besteld.
Alsook een AIQ Premium....![]()
Geen zorgen, komt goed....Brandaris schreef: ↑27 mei 2021, 08:46Klinkt goed Peter, mooie aankopen en kom maar op met de PPO daninkochnito schreef: ↑25 mei 2021, 18:45Ik heb onlangs gehoord van Leroy van Game Castle dat de import tax definitief niet door gaat.
Dus geen extra 25%.
Maar dat is allemaal van horen zeggen.
Ik ben er vanuit gegaan dat Leroy de waarheid spreek (tikt) en heb daarom dan ook een Mandalorian Premium besteld.
Alsook een AIQ Premium....![]()
![]()
In dat geval zou er een loting moeten gebeuren met een officiële 24h inschrijfperiode, zoals bij exclusieve auto's het geval is.maar de mandalorian le was al voor de
release hier in belgie uitverkocht.
Disagree er zijn maar 400 van gemaakt en in America geloof me daar zijn nog meer die hard fans van Star Wars dan hier, en maar de helft van wat beloofd werd voor import Europe