AFM mods
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
AFM mods
Nu, ik weet wel dat je de Martians red eyes kit en de schotels kit kan kopen, zelfs een update kit voor deze laatste wat me erg cool lijkt, maar heeft iemand een idee of je deze zelf kan maken of iemand die dit kan...?
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Re: AFM mods
Toen ik de mijne kocht heb ik er een pak gerief bij moeten kopen om die ledjes in de schotels zelf te doen. Prints, flatcables, draad, weerstandjes, (rode) ledjes, ..., alles quoi. En een schema om ze te maken. Vermits ik echter te weinig van electriciteit ken heb ik besloten me eerder die kits van ufo pinball te kopen. Ik heb dus al dat gerief nog liggen. Als je geïnteresseerd bent...
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
ik wil dat schema wel eens zien 
heb dat ooit es gezien voor RFM (staat op pinballnews denk ik) maar afm heeft meer ufokes dus hetzelfde schema past niet aangezien die ic'kes niet zoveel leds kunnen aansturen
nu ik eraan denk, gewoon 2 keer dat RFM kitje maken, zou wel moeten gaan....

heb dat ooit es gezien voor RFM (staat op pinballnews denk ik) maar afm heeft meer ufokes dus hetzelfde schema past niet aangezien die ic'kes niet zoveel leds kunnen aansturen
nu ik eraan denk, gewoon 2 keer dat RFM kitje maken, zou wel moeten gaan....

Je kan die mods zelf maken en je vindt er online ook schema's van. Maar geloof me Stef, in uw geval is het echt het simpelste om zo een kit te kopen, tenzij je ergens iemand kent wiens hobby electronica is en die het voor u wil doen voor een prijsje. Ik denk hier uiteraard zeker niet aan bepaalde diesels of zo...
Voorzie ook best een reserve martianneken (of 2 - 3), want dat is een delicate operatie.

*** Q is good for you !! ***
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Diesels starten traag op maar eens ze in gang geschoten zijn....StevenQuintijn schreef:Ik denk hier uiteraard zeker niet aan bepaalde diesels of zo...![]()

Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
En dan zwijgen we nog over Limburgse diesels...stEmE schreef:Diesels starten traag op maar eens ze in gang geschoten zijn....![]()

No shirt. No shoes. No pinball.
- zwartepanter
't ging wel altijd over DE diesel hé
.

- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Hier zijn enkele foto's van dat pakket met gerief om ze zelf te maken.

Toen ik mijn AFM gekocht heb ik er dat pakketje moeten bijkopen voor 75€, te nemen of te nemen. Het was die man zijn bedoeling geweest die in de AFM te steken, maar vermits hij de kast verkocht kon hij er niks meer mee doen. Hij beweerde dat dit minder dan inkoopprijs van het materiaal was, ik heb er geen idee van of dat inderdaad zo was.
Soit, de doos ligt al meer dan 2 jaar in de kast en er zitten allang UFO pinball led kits in mijn kast. Die kosten 175$, zonder transport (40$).
Let wel: het is geen zelfbouwpakket of zo. Maar de kits van UFO pinball zijn tenlotte ook gewoon wat aaneengesoldeerde ledjes en draden en een printje met wat dingen op. Wie dus iets van electronica kent, die verzamelt het materiaal en maakt dat zelf neem ik aan. Helaas ken ik er niks van.
Ik ga ervan uit dat ik niemand oplicht als ik voor gans het pakket 25€ vraag.
P
Toen ik mijn AFM gekocht heb ik er dat pakketje moeten bijkopen voor 75€, te nemen of te nemen. Het was die man zijn bedoeling geweest die in de AFM te steken, maar vermits hij de kast verkocht kon hij er niks meer mee doen. Hij beweerde dat dit minder dan inkoopprijs van het materiaal was, ik heb er geen idee van of dat inderdaad zo was.
Soit, de doos ligt al meer dan 2 jaar in de kast en er zitten allang UFO pinball led kits in mijn kast. Die kosten 175$, zonder transport (40$).
Let wel: het is geen zelfbouwpakket of zo. Maar de kits van UFO pinball zijn tenlotte ook gewoon wat aaneengesoldeerde ledjes en draden en een printje met wat dingen op. Wie dus iets van electronica kent, die verzamelt het materiaal en maakt dat zelf neem ik aan. Helaas ken ik er niks van.
Ik ga ervan uit dat ik niemand oplicht als ik voor gans het pakket 25€ vraag.
P
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- zwartepanter
Ik denk idd dat dat niet aan mij besteed is... maar wel een goeie prijs
.

- zwartepanter
Correctie: PM voor reservatie!