Een reeks detailfoto's kan men hier raadplegen : https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Voor de cosmetische staat verwijs ik verder naar de foto's. De kast staat op freeplay en alles werkt naar behoren : speelveldcomponenten, elektronica, displays, keyboardje... De kast lijkt ooit wel gereviseerd en er zijn een paar reparaties gebeurd (paar connectoren vervangen, componenten op de boards vervangen, draden vervangen, transfo ingebouwd...). Er is soms uren aan een stuk op gespeeld, maar nooit issues mee gehad.
Aangezien ik in het verleden al eens een kaduke Eight Ball Champ uit zijn lijden verlost heb, heb ik behoorlijk wat extra onderdelen en boards (volledige set). Ik heb niet de tijd en zin om deze apart te verkopen, daarom alles in één koop liefst. De kenner weet wat deze extra's waard zijn, om het zo te zeggen...

De extra's zijn :
- 2 X 7-digit displays, helder en perfect werken. Test filmpje van eentje staat erbij, resultaat was bij beide hetzelfde.
- plastic set, grotendeels compleet, maar niet volledig
- de 5 drop target assies (voor elke letter E-I-G-H-T) - Bally AB38-00023
- originele manual (1 stuk)
- Squawk & Talk Board perfect werkend - gedurende 1 week getest (Eight Ball Champ roms)
- 6803 Control Board perfect werkend - gedurende 1 week getest (Eight Ball Champ roms)
- Transformer assembly - niet getest omdat dit niet zo handig was vanwege de ingebouwde transfo in de huidige kast. Is werkend uit de vorige kast gehaald, heeft jaren in een droge kast gelegen op kamertemperatuur, dus ik zie echt niet in wat er kan misgaan in de tussentijd aan een spoeltransfo.
- 6803 Power Module Board - niet getest omdat dit board een beetje aandacht nodig heeft. Er staan een paar connectoren wat wobbly en ik wou geen issues veroorzaken door een swap. Is evenwel ook werkend uit de vorige kast gehaald en jaren in een droge kast gelegen op kamertemperatuur. Aan de achterkant te zien moet dit board ooit wel issues gehad hebben. Ga uit van niet-werkend zonder aandacht.
Deze kast + onderdelen zijn op te halen bij mij thuis te BE-9420 Erpe-Mere. Ik had graag 2400 Euri cash voor alles samen gehad. Eventueel wil ik een ruildeal overwegen met een mooie, woonkamerzindelijke EM-kast zonder issues.