Zo vroeg ik me af of er weleens een ruit is gesneuvelt door een bal die hard tegen het glas aankwam
Ikzelf heb weleens gehad met een 2de hand flipperkast die ik pas had gekocht dat de backbox glas eruit viel
Gelukkig was het glas heel gebleven

Geen klein ontladinkje gevoeld ??diesel64 schreef:Toen we het thuis er af wilden nemen, schoof ineens de monitor er uit.![]()
Nog net op tijd vast kunnen grijpen anders had die lekker met de achterkant van de beeldbuis tegen de grond geploft. Niet gezond.
Nee, die monitor had al maanden niet meer gedraaid. En we hadden hem vast genomen met de houten rand waar hij tegen gemonteerd is.StevenQuintijn schreef:Geen klein ontladinkje gevoeld ??
diesel64 schreef:Wel, bij mijn JD is de kopruit er ook eens uit gevallen, zonder te breken. Toegeklapt en vergeten de kopkast op slot te doen. Lesje wel geleerd toen.![]()
In verband met verloren ballen, dit ooit gevonden bij het shoppen van mijn JD:
Een bal die vast zat in de rechterachterhoek, achter de ball guide en onder de main ramp. Dat moet ook ne serieuzen airball geweest zijn.![]()
Dan nog iets, niet echt flipper gerelateerd, maar toch.
Enkele weken terug dus een arcadekastje gaan ophalen bij Peter "Taito" Smets. Een Space Chaser. Het ding had geen achterwand, maar toch maar met de achterkant naar beneden op de aanhangwagen gelegd. Maar die monitor zit daar blijkbaar niet in vastgemaakt (gewoon in geschoven) en dat wist ik niet.
Toen we het thuis er af wilden nemen, schoof ineens de monitor er uit.![]()
Nog net op tijd vast kunnen grijpen anders had die lekker met de achterkant van de beeldbuis tegen de grond geploft. Niet gezond.
Inderdaad.jay-jay schreef:Hee, die kast ken ik.
Nou daar was ik me niet van bewust.David Pinball Wizz schreef:ook al sluit je tslot van de de kopruit, door neer te klappen kan hij toch loskomen (eigen aan bally williams)
Ik had hetzelfde met een Pinball Magic. Ineens begon de kast raar te doen en vaak twee ballen achter elkaar voor de plunger te gooien. Bleek ook een bal extra in te zitten. Dat krijg je (in mijn geval) als je aan meerdere kasten tegelijk aan het knutselen bentwza1979 schreef:Paar maanden geleden had een maat van me mijn Stargate overgenomen. Die werkte perfect. Hij dat ding opgehaald, netjes ingeklapt, ballen eruit ( 4 stuks ), ingeladen en thuis weer opgezet.
Maar werken, ho maar. Met geen mogelijkheid fatsoenlijk aan de praat te krijgen.
Weken later kwam er ineens een 5e bal uit. En toen werkte hij weer als een zonnetje.
Tot op de dag van vandaag een raadsel waar die 5e bal vandaan is gekomen ...........
Helaba Q ... Sebiet nen djoefopeumuile !Lieven die een ball search kreeg tijdens een multiball op een AFM vond ik wel behoorlijk hilarisch !! Zijn eigen AFM nota bene...
wtf?!
Dat is mij gisteren nog gebeurd.flippers.be schreef:al een paar keer gehad bij multiball dat de 3 ballen tegelijk weg zijn (echt tegelijk) - ene linkeroutlane, andere midden, derde rechtse outlane..