Funhouske gekocht
- Cenobyte
- Real name: Mario van Ginneken
- Contacteer:
Funhouske gekocht
Op Marktplaats heb ik een leuke Funhouse gescoord voor niet al teveel geld. De kast is in aardige conditie en speelt heerlijk. Rudy kletst de oren van je kop.
Ik vind het spel tot nu toe wel leuk. Niet al te ingewikkelde regels en toch aardig wat variatie vind ik zelf. Wat vinden jullie van dit kastje? Ik lees nogal eens wisselende ervaringen op internet?
Ik vind het spel tot nu toe wel leuk. Niet al te ingewikkelde regels en toch aardig wat variatie vind ik zelf. Wat vinden jullie van dit kastje? Ik lees nogal eens wisselende ervaringen op internet?
Groetjes,
Mario
"Getting old is inevitable, growing up is optional"
Mario
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
Re: Funhouske gekocht
Wisselende ervaringen ? Ik denk dat de meeste FH echt wel een superkast vinden, het is een van de populairste kasten ooit gemaakt..
Vind hem echt leuk, en de muziek die gespeeld wordt tijdens multiball (of als je je initialen mag invullen) maakt me altijd super happy
In de loop der jaren hebben we er ondertussen al 3 gehad..
Vind hem echt leuk, en de muziek die gespeeld wordt tijdens multiball (of als je je initialen mag invullen) maakt me altijd super happy

In de loop der jaren hebben we er ondertussen al 3 gehad..
http://www.flippers.be Flipperkast basics voor beginners
- Baron Shadow
- Real name: Ruud Kooij
Is een leuke kast hoor, wil hem zelf ook nog eens gaan kopen al is het alleen al vanwege mijn naamgenoot in de kast 

Take my advice...I don't use it anyway....
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.
- Cenobyte
- Contacteer:
Dus hier kan ik me geen bult aan vallen

Overwegend zijn de kritieken positief hoor, maar soms lees je op Pinside of IPDB dat mensen dit een overgewaardeerde of saaie kast vinden. Ik heb er nu 5 potjes op gespeeld nadat ik hem gisteravond heb geinstalleerd en een beetje heb schoongemaakt en ik vind het in ieder geval een erg leuke kast.flippers.be schreef:Wisselende ervaringen ? Ik denk dat de meeste FH echt wel een superkast vinden, het is een van de populairste kasten ooit gemaakt..
Groetjes,
Mario
Mario
- Baron Shadow
Nee hoor en als je er toch niks aan vind neem ik hem graag van je over
Of een ruil kan dan natuurlijk ook.

Of een ruil kan dan natuurlijk ook.
ik vind funhouse super en heb het mij al dikwijls beklaagd dat ik de mijne heb verkocht (stom stom stom)
de kast ziet er op zich niet zo moeilijk uit...multiball, een paar modes/awards via de spiegel...
maar...als je punten wil scheppen moet je proberen om frenzy, super frenzy én multiball samen te spelen...dat is pas een uitdaging !!!
de kast ziet er op zich niet zo moeilijk uit...multiball, een paar modes/awards via de spiegel...
maar...als je punten wil scheppen moet je proberen om frenzy, super frenzy én multiball samen te spelen...dat is pas een uitdaging !!!
Mja. IPDB... Who cares?Cenobyte schreef:Overwegend zijn de kritieken positief hoor, maar soms lees je op Pinside of IPDB dat mensen dit een overgewaardeerde of saaie kast vinden.

Ik vind het alvast een supermooie kast, zowel qua artwork als qua geluid. En laat ons eens kijken wat meester Bowen er over zegt...

No shirt. No shoes. No pinball.
- taito6581
- Real name: Peter Smets
- Contacteer:
Topkast !
Als die multiball start niet wil lukken begin je gewoon terug te roepen tegen Rudy van "ik weet het jong, ik weet het ! "
En idd muziek is bij de beste die er is.
Als die multiball start niet wil lukken begin je gewoon terug te roepen tegen Rudy van "ik weet het jong, ik weet het ! "

En idd muziek is bij de beste die er is.
http://www.consolekabels.be/
+ : RBC / F14 / MIL / BK2K / WW / XN / FP / P*B
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST
+ : RBC / F14 / MIL / BK2K / WW / XN / FP / P*B
- : HS / CLN / WWFRR / TGHS2 / FT / FG / TX / SWEP1 / WD / J*B / HUR / ST25 / BDK / RFM / FH / TFTC / DE-SW / SST
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
Eerst : proficiat met je kast,
tweede : wat een ander erover denkt is niet van belang, het is jou keuze !
dus : veel

tweede : wat een ander erover denkt is niet van belang, het is jou keuze !
dus : veel

- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Nice!
- Cenobyte
- Contacteer:
Het gekke is dat ik Funhouse al eerder op mijn "wanted list" had staan, maar er eigenlijk vanaf had gezien vanwege de enkele negatieve verhalen: dat de kast niet al te 'diep' is en dat het simpele spel snel gaat vervelen (ja, dat lees je soms echt). Natuurlijk zijn de meeste verhalen positief over deze kast. En ik moet me toch een klein beetje richten op de verhalen van een ander. Ik heb Funhouse wel eens gespeeld, maar als je die bij een ander probeert heb je niet veel tijd om het spel goed te leren kennen.
Groetjes,
Mario
Mario
Da's echt de grootste zever. Veel EM'ers en oude SS-kasten hebben totaal geen speldiepte maar zijn net superverslavend.Cenobyte schreef:dat de kast niet al te 'diep' is en dat het simpele spel snel gaat vervelen (ja, dat lees je soms echt).
Ja maar, Diesel... Ge moet uw eigen verslavingen niet gaan projecteren op anderen he !! 

*** Q is good for you !! ***
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
ik was op de mijne na een tijdje toch ook wel serieus uitgekeken...
mijne MM daarentegen

mijne MM daarentegen

Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- Cenobyte
- Contacteer:
Sja smaken verschilleng94 schreef:ik was op de mijne na een tijdje toch ook wel serieus uitgekeken...
mijne MM daarentegen![]()
![]()

Groetjes,
Mario
Mario
- Richard Baan
- Real name: Richard Baan
- Contacteer:
Niet diep en simpel? In 1990 toen hij uit kwam was het juist een van de kasten met de meeste diepgang. Je moet het wel in zijn tijd zien.vanwege de enkele negatieve verhalen: dat de kast niet al te 'diep' is en dat het simpele spel snel gaat vervelen
Ik vind het een topper. Ik heb er jaren lang een gehad, en nu (na 15 jaar geleden verkocht te hebben) heb ik er een ter reparatie van de NFV en vind ik hem nog steeds een topper.
Don't take life so seriously... It's not permanent.
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
http://pinball.beautyvof.com/
Alles over de technische kant van de flipperkast willen weten?
Download De techniek staat voor niets
- Cenobyte
- Contacteer:

Ik vind het ook een erg leuke kast, dus deze blijft nog wel even in de collectie

Groetjes,
Mario
Mario
Ja... soms kan ik mij nogal moeilijk inhouden.StevenQuintijn schreef:Ja maar, Diesel... Ge moet uw eigen verslavingen niet gaan projecteren op anderen he !!

Maar ik moet wel toegeven dat de speldiepte voor mij eigenlijk geen belangrijke factor is. Al kan ik me wel inbeelden dat anderen dat wel belangrijk vinden.
Ik heb trouwens mijn oog ook laten vallen op een ander kastje. Maar ik twijfel nog. Later hierover meer...

- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Je maakt het nu wel spannend hé...
- Baron Shadow
En dan .....Cenobyte schreef:![]()
Ik vind het ook een erg leuke kast, dus deze blijft nog wel even in de collectie

- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
g94 schreef:ik was op de mijne na een tijdje toch ook wel serieus uitgekeken...
mijne MM daarentegen![]()
![]()
grapje hé Mario. Ik vond het best een leuke kast maar bleek er na een tijdje helemaal niet meer op te spelen. Maar prijs/kwaliteit is dit een topper: veel plezier voor weinig geld.Cenobyte schreef:Sja smaken verschillen
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
- Cenobyte
- Contacteer:
Van mijn kant ook een grapje hoor.g94 schreef:grapje hé Mario. Ik vond het best een leuke kast maar bleek er na een tijdje helemaal niet meer op te spelen. Maar prijs/kwaliteit is dit een topper: veel plezier voor weinig geld.

Maar wat ik in dit topic lees is ook waar: de Funhouse krijgt steeds een lach op je gezicht

De verkoper van mijn Funhouse had hem trouwens zelf ook pas gekocht, maar dan als "package deal" met een AFM (en daar ging het hem om). Hij had vroeger al eens een Funhouse gehad en verkocht hem nu omdat hij er eigenlijk geen plaats voor had.
Groetjes,
Mario
Mario
zwartepanter schreef:Je maakt het nu wel spannend hé...
Zo ben ik wel...

Hoi Mario,Cenobyte schreef: Overwegend zijn de kritieken positief hoor, maar soms lees je op Pinside of IPDB dat mensen dit een overgewaardeerde of saaie kast vinden. Ik heb er nu 5 potjes op gespeeld nadat ik hem gisteravond heb geinstalleerd en een beetje heb schoongemaakt en ik vind het in ieder geval een erg leuke kast.
Je maakt het jezelf wel moeilijk, als de meningen van anderen ertoe doen.
Zeker die 2 bovenvermelde sites, hoe meer meningen dat je daarop leest (en dat zijn er heel veel!) hoe minder dat je er zelf nog aanuit kunt.
Ik heb mij ooit ook eens beziggehouden met die meningen, op den duur zijn die allemaal zo verschillend.
Eigenlijk heeft elke kast wel voor- en nadelen en zelf weet je toch het beste met wat je leuk vind en wat niet.
Wat de FH betreft, ik ken de kast niet zo goed, een paar keer gespeeld, maar dat is dan eerder oppervlakkig.
Alleszins veel succes en plezier met je nieuwe aanwinst!

http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums & feestartikelen)
zwaar jaloers!!Cenobyte schreef:Op Marktplaats heb ik een leuke Funhouse gescoord voor niet al teveel geld.

was lang geleden mijn eerste flipper gekocht voor 8000frank in niet werkende staat (batterij lek,rudy deed niets,...)
enorm veel plezier op beleeft en ooit komt er 1 terug te bij mij staan,ik vrees enkel dat ik nu wat meer ga mogen neertellen

old beetles don't leak oil, they just mark their spot
wishlist: FH,TAF,CV,RS,JY
under construction: cyclone,smart set,galaxy
wishlist: FH,TAF,CV,RS,JY
under construction: cyclone,smart set,galaxy