William

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
wza1979
Real name: William van de Zand

William

Bericht door wza1979 » 01 sep 2011, 18:22

Hallo allemaal,

Ik ben William. Al een jaar of 6 / 7 NFV lid. Woon in Doetinchem. NL.

Met het virus besmet geraakt lang geleden op mijn werk waar een Who Dunnit stond. Uren na werktijd nog achter de kast te vinden.
Vele jaren later was dat ook de eerste kast die ik kocht. Inmiddels zijn er vele langs gekomen en heb ik, wegens beperkte ruimte ( en geld uiteraard ) een aantal kasten die ik voorlopig laat staan. De MM, AFM, MB, Stargate, Twilight Zone en een oudje: een Magic van Stern.
Momenteel probeer ik wat te restaureren en ervaring daarin op te doen zodat ik de "blijvertjes" straks in opperbeste staat kan krijgen.
Ik lees dus vooral de restauratie objecten en ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben. Sommige maken er weer echt wat moois van. :clap:

Q
Real name: Steven

Re: William

Bericht door Q » 01 sep 2011, 19:25

Welkom William ! :cheers:

Je collectie is in alle geval niet echt klein, maar wel heel fijn ! :good:
*** Q is good for you !! ***

diesel64
Real name: Kristof

Bericht door diesel64 » 01 sep 2011, 19:28

Welkom!

En bedankt voor de leuke complimenten. En veel succes met je restauratie. (Het zou leuk zijn als je daar ook een verslagje van zou kunnen maken, als je tijd en zin daarvoor hebt. We lezen dat hier allemaal graag.)
No shirt. No shoes. No pinball.

jay-jay
Real name: john van gemeren
Contacteer:

Bericht door jay-jay » 01 sep 2011, 21:53

welcome :good:
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........

wza1979
Real name: William van de Zand

Bericht door wza1979 » 02 sep 2011, 09:16

Schitterend om te zien jullie restauraties. En ook fijn dat jullie er verslagen van maken en willen delen met anderen. :clap:

Mijn collectie is inderdaad niet zo groot. Maar ik heb maar 1 garage tot mijn beschikking ( 3 bij 5 a 6 ongeveer ) en tot een paar maanden geleden stonden daar er 9 stuks. + 1 arcade cabinet ( MAME ) en 1 vriezer. Dat was ook geen doen. Kon bij sommige niet eens de glasplaat er fatsoenlijk uit halen. ;)

Plaats reactie