http://www.flippermarkt.de/community/fo ... p?t=109947
Waarom denk je dat hij al zolang tekoop staat?HarrieD schreef:Ik vind het een bak geld moet ik je eerlijk zeggen.
Het is de grootste zorg van Management dat dit forum zo goed mogelijk werkt en dat alle forumleden content zijn.ankske schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen, maar diezelfde MM staat te koop op dit forum, dan wel aan de eerste prijs van 6950 euro
We kunnen ook gewoon denken dat het betreffende vrouwke net de nagels heeft gelakt en deze staat droog te blazen?Management schreef:Niet dat Management puriteins wil zijn, wel integendeel. Maar het klopt gewoon niet dat onze vrouwelijke forumleden geen gepaste smiley hebben om hun versie vanuit te drukken.
Is dit dan niet zo?Cenobyte schreef:We kunnen ook gewoon denken dat het betreffende vrouwke net de nagels heeft gelakt en deze staat droog te blazen?
Ik weet eigenlijk niet of ik dit dan goed of slecht moet interpreterenManagement schreef:Ten uitzondering kunnen ze uiteraard welblijven gebruiken als ze
naar hun eigen vent refereren.![]()
Management schreef:
Het is de grootste zorg van Management dat dit forum zo goed mogelijk werkt en dat alle forumleden content zijn.
Tijdens zijn zoektocht naar perfectie heeft Management bedenkingen bij deze post van Anke, en meer bepaald met het wat ongepaste gebruik van desmiley. Niet dat Management puriteins wil zijn, wel integendeel. Maar het klopt gewoon niet dat onze vrouwelijke forumleden geen gepaste smiley hebben om hun versie van
uit te
drukken. Uit vrees van sexisme te worden beschuldigd heeft Management daarom besloten speciaal voor onze steeds talrijker wordende vrouwelijke forumleden de smileyin te voeren.
In het dagelijks gebruik betekent dit dus dat onze vrouwelijke forumleden voortaan het veel correcterekunnen zetten als ze eigenlijk
bedoelen. Ten uitzondering kunnen ze uiteraard wel
blijven gebruiken als ze
naar hun eigen vent refereren.![]()
Onze mannelijke forumleden blijven intussen gerust verdergebruiken, tenzij ze graag eens
tussen het
en
door. Of als het over vrouwen gaat uiteraard. Volledigheidshalve nog vermelden dat
van toepassing blijft voor onze sympatieke
forumleden om zowel
als
uit te drukken,
al hoeft dit dan misschien geen verdere gedetailleerde uitleg.
Ik hoop dat deze nieuwe richtlijnen in het dagelijkse gebruik van dit forum voor iedereen duidelijk zijn
Daar zijn pillekes voor hoor.Den Duze schreef:en kon ik gisteren niet meer presteren